آریا بانو
واکنش گرت بیل به حضور دوباره در تاتنهام
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 04:25:08
آریا بانو - طرفداری / گرت بیل از احساسش نسبت به بازگشت به تاتنهام می گوید. 
گرت بیل پس از 7 سال حضور در رئال مادرید به تاتنهام بازگشت. 
 به نقل از ایندیپندنت، گرت بیل در یک انتقال قرضی و به مدت 1 فصل از مادرید به لندن منتقل شده و قرار است فصل 2020/21 را همراه با مورینیو و شاگردانش بگذراند.
وی در نخستین مصاحبه خود پس از انتقال گفت:
 خیلی خوب است که برگشته ام. اینجا باشگاه خاصی برای من است، جایی که برای خودم نامی دست و پا کردم. چه باشگاه و چه هواداران شگفت انگیزی. امیدوارم بتوانم شرایط بازی را پیدا کنم و کارم را آغاز کنم تا به تیم کمک برسانم. به علاوه امیدوارم که چندین جام هم به دست بیاورم. 
 در همه جام ها خواهیم جنگید
زمانی که از گرت بیل سوال شد آیا پیش از این هم فکر بازگشت به تاتنهام به ذهنش خطور کرده بود گفت:
 البته، همانطور که گفتم اینجا باشگاه خاصی است و همیشه به این موضوع که اگرترک رئال مادرید به تاتنهام برگردم علاقه داشتم. اکنون این فرصت به وجود آمده است و به نطر من کاملا مناسب است، به علاوه زمان خوبی هم برای من است. مشتاق و با انگیزه هستم و می خواهم برای تیم مثمر ثمر باشم. بی صبرانه منتظر شروع کار هستم. با حضور در رئال مادرید و کسب چندین جام و عنوان مختلف و پیشروی همراه با تیم ملی، حالا احساس می کنم که به چیزی مانند ذهنیت برنده دست یافته ام، اینکه چگونه باید جام برد. شما تا زمانی که خودتان در موقعیتش قرار نگیرید متوجه منظورم نمی شوید. به خصوص در فینال ها؛ دانستن اینکه چگونه با موقعیت، اضظراب و فشار کنار بیایید. به نظرم همه اینها به تجربه مربوط می شود و خوشبختانه من می توانم چنین چیزی را برای رختکن تیم به ارمغان بیاورم. علاوه بر آن می توانم به ایمان دیگران هم اضافه کنم، ایمان به اینکه ما می توانیم فاتح جام شویم. هدفمان در این فصل هم همین است، آن هم نه یک جام، بلکه جنگیدن در تمام جبهه های ممکن. 
کسب جام برای تاتنهام مهم است
 پیش از این داشتم با رئیس باشگاه در مورد مسائلی همچون گذشته، کاری که برای ارتقای سطح باشکاه انجام دادیم و روند رو به رشد باشگاه از زمان خروج من صحبت می کردم و به او گفتم که استادیوم بی نظیر است. به علاوه زمین تمرین حتی از دفعه قبل هم بهتر شده است و این یک برهه زمانی هیجان انگیز برای هر کسی است که اینجا حضور دارد. باشگاه هر ساله به رشد خود ادامه می دهد و این فوق العاده است، همچنین این بار می خواهم خودم هم در آن مشارکت داشته باشم و به سطح بالاتری ببرم. یعنی کسب جام. می دانم که مدام دارم این حرف را تکرار می کنم اما جام بردن واقعا برای تاتنهام مهم است. و این همان کاری است که ما بازیکنان دوست داریم در دوران حرفه ای خود انجام دهیم. این همان کاری است که قرار است برای تاتنهام به رویایی واقعی تبدیل شود. 

http://www.banounews.ir/fa/News/406580/واکنش-گرت-بیل-به-حضور-دوباره-در-تاتنهام
بستن   چاپ