آریا بانو
واکنش نامزد آسنسیو به تغییر شماره پیراهن مارکو
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 03:27:34
آریا بانو - آخرین خبر / مارکو آسنسیو و ساندرا گارال بیش از یک سال است که رابطه خود را رسمی کرده اند. حالا نامزد آسنسیو در صفحه اینستاگرامش به سوالات مخاطبان جواب داده است که برخی از این سوالات در نوع خود جالب به نظر می رسد.
به گزارش فوتبالی، یکی از مخاطبان ساندرا از او پرسیده است که علت انتخاب مارکو توسط وی، عشق بوده است یا منافع که نامزد آسنسیو در این باره جواب داد:" مارکو نکات بسیار خوب زیادی دارد و به همین خاطر هر زنی ممکن است عاشقش شود، برای من هم این اتفاق رخ داد. من با مارکو هستم چرا که دوستش دارم و در کنارش خوشحال هستم. برای من خوشحالی مهمترین اتفاق در زندگی است و از پول، شهرت و منافع مهم تر است. دوست دارم که روزی با هم ازدواج کنیم و صاحب فرزند شویم اما همه چیز در زمان مناسب خودش رخ خواهد داد."
ساندرا از سویی در این باره که آسنسیو شماره اش را از 20 به یازده عوض کرده و در فصل جدید شماره گرت بیل را می پوشد هم صحبت کرد:"خیلی خوشحال هستم چرا که او هم خوشحال است. شماره بیست را هم دوست داشتم اما مطمئنم که شماره یازده هم چیزهای خوبی به ما خواهد داد."
ساندرا همچنین به مخاطبانش گفت که تحصیلات را در رشته معماری به اتمام رسانده و در حال حاضر یک استودیوی معماری تاسیس کرده تا در این حوزه فعالیت کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/406570/واکنش-نامزد-آسنسیو-به-تغییر-شماره-پیراهن-مارکو
بستن   چاپ