آریا بانو
تیم‌های آسیایی از استقلال وحشت دارند!
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 01:54:22
آریا بانو - ایرنا / پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: استقلال یکی از تیم‌های پر افتخار قاره آسیاست و به طور حتم تمام تیم‌ها از رویارویی با این تیم باید وحشت داشته باشند.
«مهدی فنونی‌زاده» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شرایط استقلال به گونه‌ای است که باید 2 بازی باقیمانده خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته و به عنوان تیم اول صعود کند. این موضوع شاید سخت باشد اما استقلال تیم بزرگی است و می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.
وی افزود: استقلال یکی از تیم‌های پر افتخار قاره آسیاست و به طور حتم تمام تیم‌ها از رویارویی با این تیم باید وحشت داشته باشند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تمام بازیکنان خود را حفظ کرد و این امتیاز مثبتی برای آبی‌پوشان بود تا با تمام قوای خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.
فنونی‌زاده تصریح کرد: الشرطه در بازی قبلی خود موفق به شکست دادن الاهلی عربستان شد اما استقلال این قدرت را دارد که نماینده عراق را برده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.
وی تاکید کرد: الشرطه علاوه بر اینکه یک تیم قدرتی است، بازیکنان خط هافبک این تیم به خوبی توپ‌گیری و توپ را پخش می‌کنند و بازیکنان استقلال نباید این اجازه را به آنها بدهند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مجید نامجومطلق باهوش و کار بلد است و حتم دارم به همراه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/406541/تیم‌های-آسیایی-از-استقلال-وحشت-دارند!
بستن   چاپ