آریا بانو
برای پرسپولیس که صدرنشین شد
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 01:54:04
آریا بانو - آی اسپورت / فارغ از صدرنشینی، پرسپولیس نشان داد بازی به بازی بهتر می شود، هارمونی بازیکنان با هم، وفق پذیری با شرایط قطر برای پرسپولیس شرایط را بهتر کرده. کافی هست یه تکل را با صحنه آهسته این روزها نشان دهند انواع و اقسام نقش نگار و تتو رو بدن بازیکنان ما هست ، یادش بخیر یه زمان چقدر بازیکن محروم شدند ابتدای این داستان در جامعه، کجایی سردار عزیز محمدی، سردار آجرلو ، قاضی حسن زاده و کمیته انضباطی اصرار مالکیت و توپ و بازیسازی از دفاع زدن ضربات زیاد همانقدر خوب است که اگر کار درنیاید شدیدا دردسر ساز خواهد شد آن هم در جلوی دفاع، بعضی لحظات جان به لب می شویم .
-چه آماری دارد گل محمدی در مقابل عربستانی ها، چهار بازی، چهار برد، هشت گل زده، بدون گل خورده، سوبله چوبله ازاین حرفها.
-چه فوتبالی بازی می کند این سرلک تازه وارد ، اصلا پرسپولیس از هر چه شانس نیاورده، از هافبک های دفاعی حداقل در این سالها ‌کم نیاورده تا حالا، رقابت کامیابی نیا، نورالهی ، سرلک برای فیکس شدن امسال دیدنی شده.
-باز هم برد اقتصادی و با تک گل، ظاهرا پاشنه فعلا بر همان منوال گذشته می چرخد، متوجه موضوع هستید که خط دفاع با حضور شجاع و سیدجلال .
-حامد لک حالا با پرسپولیس دو بار کلین شیت کرده در آسیا، اما بازی با پای او چنگی به دل نمی زند ، خدا به خیر کند تا آخر بازی ها کلی آدم را سکته ندهد، قابل توجه فنایی چیلاورت.
-به این بشار بیشتر بها بدهید بهترم می شود، کلا از این سبک بازیکن های روحی، روانی هست که اعتماد کادر فنی را حس کند غوغا می کند، فقط زیاد فشار نیاورید که مصدومیت روی شاخش هست.
-پرسپولیس قدم به قدم بهتر شده ، با تازه واردهایی که حکم پوست انداختن دارد، اما جا برای کار بیشتر از این هست، شرح وظایف و تداخل کار کم و بیش به چشم می خورد.
-خط حمله پرسپولیس در ضد حملات کاملا کم تعداد هست، هر دو بازی مشخص بوده که هنوز داخل باکس مهاجم بی رحم و زهر دار در این تیم وجود ندارد ، به این تیم یک طارمی یا همان علیپور را اضافه کنید.
-آل کثیر به یک گل احتیاج دارد تا خودش را انقدر به در و دیوار نکوبد، از زیر این فشار دربیاید ، پسر آرام باش و فقط به گل زدن فکر کن، یکی به او بگوید خواهشا، از نان شب واجب تر برای کادر فنی پرسپولیس همین موضوع هست. وای که اگر شوت او گل می شد حالا حالا روی ابرهای آسمان قدم می زد. عملا با یک مهاجم کاذب و آزاد بازی کردن پرسپولیس خوب هست به شرط آنکه در زمان لازم داخل باکس برای زدن ضربه آخر حضور داشته باشند نه اینکه.. اگر بشود چه می شود ، زوج رمضانی و آل کثیر، یکی بساباند و بسازد یکی بنوازد، یکی قدرتی و فیزیکی ، یکی سرعتی و ریز نقش، به یاد زوج ها خط حمله قدیم، پیوس و دایی در پرسپولیس یا دایی و عزیزی در تیم‌ملی.
-ظاهرا نسل جدید مربیان ایرانی در خط حمله بیشتر به بازیکنان رونده و سرعتی با قابلیت جابجایی بالا اعتقاد دارند تا در فضای کور حریف جایگیری کنند تا اینکه آن جلو زوج سازی خاصی انجام دهند. باز خدا پدر برانکو را بیامرزد که از دقیقه هفتاد و پنج به بعد اصولا دست به تعویض می زد، گل محمدی یا تعویض نمی کند یا در دقایق بالای هشتاد به بعد اینکار را انجام‌می دهد.
-هر چه جناح چپ پرسپولیس فعال بود ، کناره راست بیشتر در کار دفاع بود، شایدم شرح وظایف این بوده، اما هر چه باشد اگر چهار،چهار،دو کلاسیک بازی می کنید باید کناره های بسیار رونده داشته باشید.
-پرسپولیس دو بار به تیرک زد تا حسابش را در مورد تیرک با التعاون صاف کرده باشد مبادا حرفی باشد از طرف سعودی ها.
-پرسپولیس برد ولی هیچ چیز برایش تمام نشده در باد این برد خوابیدن یعنی مرگ و حذف از این گروه ، هنوز راه طولانی وجود دارد در آسیا، خصوصا که دو تیم دیگر هم کمی عجیب و غریب نتیجه گرفته اند.
-گروه مرگ یعنی همین، گره کور گروه در بازی بعدی باز خواهد شد جاییکه نه الدحیل حالا قصد باختن دارد نه پرسپولیس ول کن صدر نشینی هست، از طرفی التعاون و شارجه هم برای صعود خود حساب باز کرده اند. یادمان نرود پرسپولیس برای این نیمه دوم های خوب علاوه بر سرمربی کاربلد و کادر فنی خوب و همراه و همچنین آنالیزورهای مجرب، بدنسازی کم نظیر را هم دارد که این چنین تا آخر بازی بدنها جواب می دهد. در قطر مهمتر از همه مسائل برای پرسپولیس در حال حاضر و با این زمان کم ریکاوری هست ، بازی های تورنمنتی را باید بازی به بازی پیش رفت.
-پرسپولیس ، الدحیل را ببرد تا حدودی می توان گفت بازی آخر تشریفاتی می شود و بهترین شرایط و فرصت برای استراحت به تیم اصلی، پس فعلا فینال اصلی همین بازی الدحیل هست. این هم از خلیج همیشه فارس و بچه های خلیج فارس و صدر نشینی آنها، قابل توجه کنفدراسیون عربی سعودی.

http://www.banounews.ir/fa/News/406533/برای-پرسپولیس-که-صدرنشین-شد
بستن   چاپ