آریا بانو
وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!
يکشنبه 30 شهريور 1399 - 01:53:16
آریا بانو - ورزش 3 / آمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال فاجعه بار شده است و اکنون 25 نفر از اعضای این تیم مبتلا شده اند.
با اعلام رسمی تیم الهلال عربستان، شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 25 نفر رسید که از این تعداد، 15 نفر آنها از بازیکنان این تیم هستند.
در اطلاعیه جدید باشگاه الهلال آمده است که علاوه بر افراد قبلی که به کرونا مبتلا شده اند، اکنون 11 مورد مثبت جدید مبتلا به کرونا در اردوی آبی های ریاض مشاهده می شود تا جمع کرونایی های این تیم به 25 نفر افزایش پیدا کند.
رازوان لوچسکیو سرمربی الهلال در نشست مطبوعاتی امروز پیش از بازی شهرخودرو گفته بود ما در "لیگ قهرمانان آسیا" شرایط بسیار سختی داریم
در میان جدیدترین افراد مبتلا به کرونا، نام بافتیمبی گومیس مهاجم سرشناس این تیم و همچنین رضوان لوچسکو سرمربی رومانیایی این تیم نیز دیده می شود. ظهر امروز نیز اعلام شد که سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی و تأثیرگذار این تیم به همراه الدوسری دیگر بازیکن شاخص الهلال به کرونا مبتلا شده اند.
با افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در الهلال، بازی فردای این تیم با شهرخودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.
این نفرات در الهلال به ویروس مبتلا شده اند:
1-محمد الواکد
2-عبدالله الجدعانی
3-نواف الغامدی
4-عبدالله الحافظ
5-محمد البریک
6-یاسر الشهرانی
7-سلمان الفرج
8-نواف العابد
9-سالم الدوسری
10-جووینکو
11-حمد العبدان
12-صالح الشهری
13 - متعب المفرج
14- علی البلیهی
15- گومیس

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/406509/وضعیت-الهلال-فراتر-از-فاجعه!
بستن   چاپ