آریا بانو
رژ لب زدن نبات استخری و تعجب پدرش شاهرخ از این ماجرا
شنبه 29 شهريور 1399 - 10:17:48
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این فیلم نبات استخری را در حال رژ لب زدن مشاهده می کنید

شاهرخ استخری بازیگر معروف کشورمان است که دو دختر ناز به نام پناه ونبات دارد. او علاوه بر بازیگری کسب و کار دیگری نیز دارد و چندین فروشگاه جواهرات در سراسر کشور دارد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم فیلمی از رژ لب زدن نبات استخری را برای شما قرار دهیم.
رژ لب زدن نبات استخری
شاهرخ استخری با انتشار فیلمی از دخترش نوشت:
این همونیه که تک‌تک موهامو سفید میکنه.
پ.ن: بعد از قطع فیلم به عنوان شام صرف شد
ویدئو رژ لب زدن نبات کوچولو دختر شاهرخ

بد نیست درباره شاهرخ استخری بیشتر بدانید
شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 مهر ماه سال 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد و اصالتا اهل شیراز است.
تحصیلات : وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است.
وی عضو یک خانواده 5 نفر است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

آریا بانو

شاهرخ استخری و همسرش
شروع فعالیت بازیگر او از سال 84 با یک تله فیلم بود اما درسال 86 با حضور در سریال پریدخت وارد تلویزیون گردید . سال 1388 با حضور در سریال دلنوازان حسین سهیلی زاده با نقش بهزاد توانست به خوبی دیده و شناخته شود و بعد ازآن در سریال های دیگری حضور یافت.

آریا بانو

پناه و نبات استخری
شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است . عکس از همسر وی تا کنون منتشر نشده است و خود او دوست ندارد که این اتفاق بیفتد ودر یکی از برنامه های تلویزیونی دراین مورد توضیح داد و گفت دوست ندارم کسی بگوید به هم میاید یا نه ! نمی‌خواهم همسرم را وارد این ماجراها کنم.

آریا بانو

نبات استخری و مادرش
چندی پیش تصاویری از فریبا نادری درکنار او منتشر شده بودو شایعاتی مبنی بر ازدواجشان دست به دست می شد که توسط هردو تکذیب گردید.
پناه استخری دختر شاهرخ درسال 1392 بدنیا آمد. وی در یکی از گفت و گو های خود گفته است : بزرگ ترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتیکه ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه ی تلاشم این است که همه ی چیز برای او به خوبی فراهم باشد.

آریا بانو

خانواده آقای بازیگر
اینستاگرام و تالاب

http://www.banounews.ir/fa/News/405810/رژ-لب-زدن-نبات-استخری-و-تعجب-پدرش-شاهرخ-از-این-ماجرا
بستن   چاپ