آریا بانو
تعویق المپیک باعث کاهش انگیزه‌ام نشده است
شنبه 29 شهريور 1399 - 08:56:15
آریا بانو - مهر / مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است حتی تعویق بازیهای المپیک هم در انگیزه او تاثیر نداشته و همچنان با هدف رسیدن به این آوردگاه تمرین و تلاش می‌کند.
محمدهادی ساروی یکی از مدعیان باانگیزه رسیدن به دوبنده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک محسوب می شود که مدتهاست عزم خود را برای رسیدن به هدفش جزم کرده است. وی به عنوان یکی از فرنگی‌کاران عنواندار مازنی مثل دیگر کشتی‌گیران مدعی تیم ملی به دلیل شیوع کرونا مجبور به تمرینات انفرادی شد و هم اکنون تمریناتش را در شهرستان آمل پیگیری می کند.
محمد هادی ساروی که مدال طلای جوانان جهان و قهرمانی آسیا را هم در کارنامه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا اردوهای تیم ملی تعطیل شود و من هم برای رسیدن به هدفم یعنی رسیدن به المپیک سعی کردم در حد توان به تمریناتم ادامه دهم. بدین ترتیب در شهرستان آمل زیر نظر قاسم رضایی و حسین‌زاده تمرین می‌کنم و با انگیزه و روحیه بالا به تحقق اهدافم می اندیشم.
وی ادامه داد: از اواخر سال گذشته برای حضور در میادین کسب سهمیه المپیک با جدیت تمرین می کردیم که ویروس کرونا همه چیز را تعطیل کرد، اما تعویق المپیک هم نتوانست مرا از رسیدن به هدفم مایوس و ناامید کند و همچنان با جدیت مشغول تمرین هستم. البته در ابتدا باید به کسب سهمیه در رقابتهای آسیایی تمرکز داشت و سپس به حضور و کسب مدال در المپیک فکر کرد.
این فرنگی‌کار مازنی در خصوص رقابتهای گزینشی المپیک هم گفت: طبق مصوبه اتحادیه جهانی کشتی وبا توجه به تعویق بازیهای المپیک، قرار است پیکارهای قاره آسیا برای کسب سهمیه المپیک در فروردین ماه سال آینده برگزار شود که امیدوارم بتوانم در صورت اعزام به این مسابقات، با دست پر از آن خارج شوم.
ساروی به حضور در رقابتهای لیگ کشتی فرنگی هم اشاره کرد و گفت: برای حضور در این مسابقات با تیم ایران‌مال قرارداد دارم که با وجود قرعه کشی و مشخص شدن تاریخ لیگ، باید منتظر آغاز رقابتها با توجه به پروتکل‌های بهداشتی باشیم.
ملی پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان در پایان گفت: خوشبختانه تجربیات خوبی از حضور در میادین بین المللی رده جوانان و بزرگسالان دارم که امیدوارم این موضوع برای رسیدن به هدفم موثر باشد. تعویق المپیک فرصت خوبی است تا بتوانم بیشتر و بهتر برای کسب سهمیه المپیک و دوبنده تیم ملی تلاش کنم. به هر حال راه سختی پیش رو دارم و باید بتوانم از زمانی که تا این رویدادها باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنم.

http://www.banounews.ir/fa/News/405753/تعویق-المپیک-باعث-کاهش-انگیزه‌ام-نشده-است
بستن   چاپ