آریا بانو
یحیی؛ برمودای عربستانی‌ها
شنبه 29 شهريور 1399 - 05:15:31
آریا بانو - طرفداری / یحیی گل محمدی حالا برای تیم‌ های عربستانی همان نقشی را دارد که برانکو برای تیم‌های قطری داشت؛ همان‌قدر چغر، همان قدر شکست ناپذیر!
به این کلمات نگاه کنید؛ شکست دربی، حواشی مدیریتی، از دست دادن‌ ستاره‌های دانه درشت، بازیکنان جدید و ناهماهنگی‌ها و در نهایت تیم متمول عربستانی و صدرنشین گروه. نتیجه این دو بازی اما با این عبارت ها تناقض دارد. این سرخ‌ترین پارادوکس‌ دنیاست.
یحیی گل محمدی در حالی توانست با شکست التعاون عربستان برای دومین بار، آمار چهار برد برابر تیم‌های عربستانی را به ثبت برساند که پیش از این دو بار نیز با ذوب آهن، النصر عربستان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست داده بود. برای پرسپولیس، فرقی نمی‌کند که آقای گلش را، آقای پاس گلش را و بال‌هایش را از دست بدهد. آن ‌ها هنر جنگیدن را خوب بلدند. یک جنگجو می‌داند که حتی اگر سلاحی نباشد، نباید جامه رزم را رها کرد. این دستان اوست که به یک سلاح ماهیت می‌دهد. یک شمشیر، یک تفنگ، به تنهایی معنایی ندارند. 
در نهایت پرسپولیسی که روزگاری به مهدی ترابی و علی علیپور ماهیت می‌بخشید حالا بدون آن‌ها نیز می‌تواند داشته‌هایش را به رخ حریف بکشد و در تمام خطوط زمین جولان بدهد. 
یحیی گل محمدی حالا امیدوارتر از همیشه به ادامه مسابقات نگاه می‌ کند و دست آخر حریفانی می‌ مانند و یک علامت تعجب؛ تیمی در اوج ناهماهنگی افراد جدیدش، قعر و صدر جدول را یکی کرد!

http://www.banounews.ir/fa/News/405712/یحیی؛-برمودای-عربستانی‌ها
بستن   چاپ