آریا بانو
منصوریان در نقش مهدی طارمی!
جمعه 28 شهريور 1399 - 14:37:22
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی جدید تراکتور تبریز پس از امضای قرارداد با این تیم با رشد پرشمار مخاطبان صفحه شخصی خود در اینستاگرام مواجه شد.
یکی از حواشی پس از انتخاب علیرضا منصوریان به صفحه اینستاگرامی او باز می‌گشت، جایی که هواداران تراکتور به سرمربی خود نقد داشتند چرا تصاویر استقلالی در آن به چشم می‌آید و حتی در پسوند نامش هم مخفف نام استقلال قرار دارد؛ نقدی که باعث شد تا منصوریان هم نام صفحه شخصی‌اش را دستخوش تغییر کند و هم تصاویر استقلالی صفحه‌اش را پاک کند تا این‌بار زیر تیغ انتقادات هواداران آبی‌پوش قرار گیرد.
اما نکته‌ای در میان چندان به آن پرداخته نشد، رشد چشمگیر مخاطبان صفحه علیرضا منصوریان بود؛ به طوری که صفحه وی پیش از اعلام نامش پیرامون نیمکت تراکتور حدود 69 هزار مخاطب داشت اما با رشدی 27 هزار فالوئری حالا صفحه علیرضا منصوریان پیش از 96 هزار مخاطب دارد.
اتفاقی که مشابه آن حدود دو هفته قبل برای مهدی طارمی رخ داد و وی پس از پیوستن به تیم پورتو، با رشد 30 هزار نفری مخاطبانش همراه شد؛ حالا تجربه طارمی برای علیرضا منصوریان در حال تکرار است و می‌تواند حتی پیش از آن نیز به تعداد مخاطبان سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی اضافه شود.
تعداد مخاطبانی که پیش‌بینی می‌شود با توجه به سرعت رشد مخاطب صفحه سرمربی جدید تراکتور طی ساعات آینده از مرز 100 هزار فالوئر هم بگذرد و این‌چنین علیرضا منصوریان با یک رکوردشکنی غیرمنتظره در بدو ورود به تیم جدیدش و سفر به تبریز مواجه شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/405288/منصوریان-در-نقش-مهدی-طارمی!
بستن   چاپ