آریا بانو
شادی خاص یحیی و اقا کریم علیه جدایی
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 11:38:34
آریا بانو - ورزش 3 / این شاید دل پذیرترین فریم برای هواداران پرسپولیس باشد؛ جایی که آقا کریم و یحیی در آغوش یکدیگر جشن پیروزی گرفته اند.
چند ماه پس از شایعاتی که هر هواداری را نگران می‌کرد، حالا یحیی گل‌محمدی و کریم باقری به سمت یک سالگی همکاری خود حرکت می‌کنند. رابطه‌ای کم نوسان که هر دو طرف در مقاطع مختلف علاقه خود به حفظ آن را نشان داده‌اند.
گل‌محمدی شاید به خوبی می‌داند که کریم باقری نقشی کلیدی در حفظ نظم و انضباطی تیمی دارد و رابطه بازیکنان نیز با او بسیار خوب است. همچنین هواداران هم علاقه وافری به باقری دارند و همین پایگاه اجتماعی شاید برای کادرفنی سرخ ها مهم باشد.
از طرف دیگر کریم باقری هم در پرسپولیس به وضعیت با ثباتی رسیده و حالا قدیمی ترین عضو کادرفنی به حساب می‌آید؛ باشگاه برای او ارزش ویژه ای را قائل است و سه سرمربی هم روی توانایی هایش صحه گذاشته اند. جایگاهش در بین هواداران استثنایی و بین بازیکنان مثال زدنی است؛ بنابراین چرا او باید ریسک کند و تن به انتخابی جدید بدهد؟
این تصویری که از شادی کریم باقری و یحیی گل‌محمدی ثبت شده، شاید به خوبی ارتباط خوب این دو را نشان دهد. رابطه ای که حالا هواداران پرسپولیس امیدوار به حفظ آن هستند و انتظار دارند دو پیشکسوت محبوب نیز برای حفظ آن تلاش کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/404679/شادی-خاص-یحیی-و-اقا-کریم-علیه-جدایی
بستن   چاپ