آریا بانو
کومان و خبری شگفت انگیز در مورد آینده سوارز
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 11:38:31
آریا بانو - ورزش 3 / رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از احتمال ماندن لوییس سوارز در نوکمپ خبر داد.
اگرچه از همان روزهای ابتدایی ورود رونالد کومان به بارسلونا به نظر می رسید دیگر لوییس سوارز در این تیم جایی ندارد، اما جدایی او مشکل ساز شد و ممکن است او در بارسا باقی بماند. رونالد کومان بعد از برتری دیشب تیمش مقابل خیرونا با نتیجه 1-3 و دبل لیونل مسی و تک گل فیلیپ کوتینیو، در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.
رونالد کومان گفت: "لوییس سوارز در صورت ماندن در بارسلونا یکی از اعضای تیم خواهد بود. من امروز صبح با سوارز صحبت می کردم و ما منتظر خواهیم ماند تا ببینیم راهی وجود دارد یا خیر. ما به قراردادها احترام می گذاریم و از روز اول نیز گفته ایم که اگر او در ترکیب باقی بماند، یکی از بازیکنان بارسلونا محسوب می شود.
عملکرد فیلیپ کوتینیو؟ او در حال حاضر روحیه بالایی دارد، تمرین کرده و خوب بازی می کند. باید در نظر داشته باشیم که کوتینیو به حمایت کادر فنی و هواداران نیاز دارد."
رونالد کومان در بازی دوستانه مقابل خیرونا دقایقی از چند بازیکن جوان و آینده دار از جمله کنراد دلا فوئنته 19 ساله و آمریکایی استفاده کرد. سرمربی بارسلونا در این رابطه گفت: "مهم این است که در جلسات تمرینی و بازی های دوستانه نقش آفرینی داشته باشیم. اگر من بخواهم از یک بازیکن جوان نام ببرم باید به کنراد اشاره کنم، اما پدری و ریکی نیز آینده درخشانی در پیش رو دارند."

http://www.banounews.ir/fa/News/404674/کومان-و-خبری-شگفت-انگیز-در-مورد-آینده-سوارز
بستن   چاپ