آریا بانو
سه بازیکن دیگر الهلال به کرونا مبتلا شدند
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 10:02:46
آریا بانو - ورزش 3 / در حالی که پیش از این تست شش بازیکن تیم فوتبال الهلال مثبت اعلام شده بود یک خبرنگار اهل سعودی از ابتلای سه بازیکن دیگر این تیم خبر داد.
الهلال مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیش از آغاز مجدد مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در قطر، با یک مشکل بزرگ مواجه شد و آن مثبت شدن تست کوید-19 شش بازیکن این تیم بود. 
امروز اما نواف الاسیوی خبرنگار جنجالی عربستانی در توئیترش خبر داد که سه بازیکن دیگر الهلال نیز به کرونا مبتلا هستند. در این توئیت آمده است:" فوری. ابتلای سه بازیکن الهلال به کرونا؛ الجدانی، الشهرانی و نواف الغامدی هم مبتلا شدند."
از جمع این سه بازیکن الشهرانی در بازی قبلی تیمش برابر پاختاکور نود دقیقه درون زمین بود اما الجدانی و نواف الغامدی فرصت بازی پیدا نکردند. با توجه به ابتلای این سه بازیکن دیگر الهلال به کوید-19 این تیم در بازی بعدی اش که روز پنجشنبه برابر پاختاکور برگزار می شود آن ها را نیز در اختیار نخواهد داشت و بدون حضور 9 بازیکن باید در این مسابقه شرکت کند.
الهلال البته روز دوشنبه با وجود غیبت شش بازیکنش به خاطر ابتلا به کوید-19 توانست پاختاکور را دو بر یک شکست داده و با 9 امتیاز از سه مسابقه در صدرجدول گروهB مسابقات قرار گرفت. الهلال در این گروه علاوه بر پاختاکورازبکستان با تیم های شهرخودرو ایران و الاهلی امارات همگروه است.

http://www.banounews.ir/fa/News/404624/سه-بازیکن-دیگر-الهلال-به-کرونا-مبتلا-شدند
بستن   چاپ