آریا بانو
شرط سنگین یک بازیکن برای پرسپولیس؛ فقط قرارداد 9 میلیاردی!
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 10:02:43
آریا بانو - خبر ورزشی / یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که نامش در لیست یحیی گل‌محمدی دیده می‌شد، برای آنکه با پرسپولیسی‌ها عقد قرارداد کند، شرط و شروط عجیبی داشت.
بازیکن مدنظر که در یک تیم شهرستانی توپ می‌زد، در اولین تماس‌ها به مدیران باشگاه اعلام کرد قصدی برای جدایی از تیمش ندارد مگر آنکه پیشنهاد پرسپولیس آنقدر خوب باشد که او را هوایی کرده و از تیم فعلی جدا کند. مدیران باشگاه از این فرد و مدیر برنامه‌هایش خواستند تا در محلی غیر از دفتر خیابان سئول، قرار بگذارند و حرف بزنند. یکی از افرادی که در جلسه فوق حضور داشت، به ما گفت: «وقتی این بازیکن به محل قرار آمد، ما تلاش کردیم از زیر زبان خودش، خواسته‌هایی که برای پیوستن به باشگاه دارد را بشنویم، اما بازیکن در تمام طول جلسه سکوت کرده بود و ایجنتش حرف می‌زد. طبیعتاً در این شرایط، انتظار داریم بازیکن بگوید چطور می‌خواهد با ما کار کند زیرا او باید همکارمان شود نه مدیر برنامه‌هایی که به دفتر آورده ولی تنها جمله‌ای که بازیکن گفت این بود که به شرط عقد قرارداد 9 میلیارد تومانی با کلی آپشن به تیم ما اضافه می‌شود! وقتی این رقم را شنیدیم، اول باور نکردیم و تصورمان این بود که می‌گوید 2 میلیارد تومان ولی دوباره تکرار کرد 9 میلیارد تومان برای دو فصل یعنی هر فصل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان. البته این تمام ماجرا نبود، همه آپشن‌ها اعم از قهرمانی در لیگ، جام حذفی و آسیا و حتی سوپرجام، تعداد بردها، تعداد حضور در هر بازی، دعوت به تیم ملی، قهرمانی در آسیا را هم می‌خواست. همچنین او از ما خواست تا قول حضور در ترکیب اصلی را از یحیی بگیریم و همواره این بازیکن را تحت حمایت قرار بدهیم. از زبان مدیر برنامه‌هایش هم شنیدیم که اگر قرارداد بر مبنای دلار باشد، حاضر است تخفیف‌های بیشتری هم بدهد، اما از آنجا که حق عقد چنین قراردادی را نداشتیم، خیلی زود مسیر بحث عوض شد وگرنه آن‌ها بدشان نمی‌آمد قرارداد دلاری ببندند.»
نکته دیگر اینکه مدیران باشگاه فکر می‌کردند بازیکن مورد اشاره قبل از حضور در جلسه، با گل‌محمدی بر سر تمام مسائل و موارد مذاکراتی داشته و یحیی پس از توافق با او، نامش را به باشگاه داده تا کار‌های انتقالش انجام شود، اما شنیده‌های ما حاکی است وقتی خبر اتفاقات داخل جلسه به گوش یحیی رسید، او هم از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کرد و درخواست داد فرد دیگری جانشین این بازیکن در لیست شود. البته گل‌محمدی به خاطر عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکن مورد اشاره، مصاحبه تندی علیه مدیران باشگاه انجام داد ولی آن‌طور که شنیدیم، خودش هم راغب نبود این بازیکن با چنین قراردادی راهی پرسپولیس شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/404623/شرط-سنگین-یک-بازیکن-برای-پرسپولیس؛-فقط-قرارداد-9-میلیاردی!
بستن   چاپ