آریا بانو
زلاتان هرگز از گروه واتساپ میلان خارج نشد
پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 02:14:24
آریا بانو - آخرین خبر / زلاتان ابراهیموویچ در ژانویه‌ی گذشته از لیگ آمریکا به میلان آمده بود. قرارداد او به مدت نیم فصل اعتبار داشت و با پایان فصل 2019/20 به پایان می‌رسید. پس از پایان این قرارداد زلاتان تبدیل به بازیکن آزاد می‌شد اما پس از مدتی کوتاه، مهاجم سوئدی قراردادی یک ساله با میلان بست و تا تابستان 2021 در این تیم ماندنی شد.
به گزارش فوتبالی، سامو کاستیخو، وینگر اسپانیایی میلان، معتقد است که اعضای باشگاه میلان همگی مطمئن بودند که زلاتان تمدید خواهد کرد و در جمع آن‌ها خواهد ماند. کاستیخو در گفتگو با DAZN گفت:" مطمئن بودیم که او یک سال دیگر با ما ادامه خواهد داد ، به خصوص پس از آنچه که با هم تجربه کردیم. او توسط افراد متواضعی احاطه شده بود که می خواستند کار کنند و مانند خانواده از او استقبال می کردند. تردیدی نداشتیم که او با ما خواهد ماند و هرگز از گروه واتساپ خارج نشد."
کاستیخو درمورد روحیات و اخلاقیات زلاتان گفت:" او شما را به جلو هل می دهد و نمی‌توانید اشتباه کنید. اگر پاس ، دریبل یا موقعیت را از دست بدهید ، خود را در مقابل ابراهیموویچ می‌بینید. شما با همان فشاری بازی می کنید که انگار یک قهرمان شما را وادار کرده بهترین‌ها را از خود نشان دهید."

http://www.banounews.ir/fa/News/404545/زلاتان-هرگز-از-گروه-واتساپ-میلان-خارج-نشد
بستن   چاپ