آریا بانو
حامد لک حساب و کتاب‌ها را بهم زد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 22:37:21
آریا بانو - میزان / دروازه‌بان جدید پرسپولیس در اولین بازی رسمی با این تیم عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته موفق شد التعاون عربستان را با یک گل شکست دهد. این پیروزی در شرایطی برای پرسپولیس به دست آمد که تیم عربستانی در نیمه اول چندین موقعیت خوب روی دروازه پرسپولیس داشت اما با درخشش حامد لک نتوانست به گل برسد.
لک در نیمه اول یکبار با دو مهارت پیاپی از داخل شش قدم مانع گلزنی تیم عربستانی شد و یک بار هم شوت خطرناک سدریک آمسیسی هافبک التعاون را در دو مرحله مهار کرد تا این تیم عربستانی نتواند به گل برسد.
عملکرد حامد لک در اولین بازی برای پرسپولیس آن هم در لیگ قهرمانان آسیا این نوید را به هواداران پرسپولیس داد که شاید بتوانند روی این بازیکن برای جانشینی بیرانوند حساب کنند. هرچند حامد همیشه دروازه‌بانی پر نوسان بوده، اما می‌شود روی آمادگی بدنی او و رفلکس‌هایش حساب کرد.
کلین‌شیت حامد لک در اولین بازی برای پرسپولیس یک زنگ خطر هم برای بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم بود تا متوجه شود که مانند زمان حضور علیرضا بیرانوند، از این به بعد یک رقیب بسیار سخت دارد و برای بازی کردن در ترکیب ثابت پرسپولیس باید دوباره به همان رادوشوویچ فصل قبل تبدیل شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/404477/حامد-لک-حساب-و-کتاب‌ها-را-بهم-زد
بستن   چاپ