آریا بانو
تمسخر رونالدو به خاطر پوشیدن لباس خانگی متفاوت و دو هزار پوندی
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 22:37:14
آریا بانو - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از بازی دوستانه دوشنبه تیمش دوباره برای تفریح و استراحت به قایق تفریحی شیک خود رفت. مهاجم پرتغالی چند روزی را برای استراحت به همراه نامزدش جورجینا و پسرش جونیور به این قایق تفریحی رفت تا از اخرین روزهای تعطیلات تابستانی لذت ببرد چرا که در ماه های آینده هوا سرد می شود و امکان استفاده از این قایق وجود نخواهد داشت.
به گزارش فوتبالی، البته این بار قایق رونالدو که در کل تابستان در ان عکس گرفته مورد توجه هواداران قرار نگرفت بلکه لباس ستاره پرتغالی با واکتش های زیادی همراه شد. رونالدو از یک لباس خانگی یا همان لباس خواب استفاده کرد که البته چندان هم ارزان نبود. کریستیانو رونالدو که به شدت شیک پوش است از لباس مدل "لوئی ویتون" استفاده کرد که دو هزار پوند (بیش از 2200 یورو) برای خرید آن هزینه کرده است. در واقع پیراهن تکی این مدل با قیمت 1050 یورو فروخته می شود و قیمت شلوار هم 938 یوروست.
هواداران معتقدند که تیپی که رونالدو برای این عکس انتخاب کرده سنخیتی با منظره و قایق تفریحی لوکس او ندارد. البته برخی از هواداران رونالدو از این تیپ تعریف کرده اند اما اکثرا با آن شوخی کرده اند و نوشته اند که مشخص نیست که چرا رونالدو با چهره ای خواب آلود و لباس خواب این عکس را گرفته است. یک نفر به شوخی نوشته است:"قیافه رونالدو مثل مردی است که انگار مادربزرگش به عنوان کادوی تولد برایشان لباس خواب خریده و به زور از او خواسته تا با آن عکس بگیرد" و دیگری نوشته است:"مادرم وقتی می خوابد از این لباس استفاده می کند" یا دیگری هم چنین پیامی منتشر کرده است:"شبیه پیراهن دوم منچستریونایتد است!"

http://www.banounews.ir/fa/News/404474/تمسخر-رونالدو-به-خاطر-پوشیدن-لباس-خانگی-متفاوت-و-دو-هزار-پوندی
بستن   چاپ