آریا بانو
عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 22:36:11
آریا بانو - میزان / نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را با دو شکست و یک پیروزی آغاز کردند.
 از بین چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های شهرخودرو، سپاهان و پرسپولیس دیدار نخست خود بعد از شروع مجدد بازی‌ها برگزار کردند و استقلال به دلیل انصراف الوحده امارات هنوز دیدار خود را انجام نداده است.
سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا دیدار‌های خود را خوب آغاز نکردند، شهرخودرو با سرمربی جدید خود نتوانست از پس شباب الاهلی امارات بربیاید و با یک گل شکست خورد تا رحمتی سرمربیگری خود را با شکست آغاز کند در طرف دیگر سپاهان با سرمربی جدید خود محرم نویدکیا با دو گل از النصر عربستان شکست خورد تا این سرمربی هم با شکست کار خود را در سپاهان آغاز کند.
اما پرسپولیس دیگر نماینده ما التعاون عربستان را یک بر صفر شکست داد این پیروزی در حالی رخ داد که التعاون نیمه اول بازی تیم برتر میدان بود و یک توپ هم به تیرک دروازه سرخ‌ها زد، اما نیمه دوم تیم یحیی بازی بهتری انجام داد و با گل دقیقه 83 شجاع خلیل‌زاده موفق شد به گل برسد و این دیدار را یک بر صفر برنده باشد.
دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر با فشردگی در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان باید در این مسابقات با شجاعت بیشتری بازی کنند تا بتوانند از این مرحله مسابقات عبور کنند باتوجه به اینکه دیدار فینال مسابقات در قطر برگزار خواهد این بهترین فرصت است تا نمایندگان کشورمان با بازی‌های بهتر بتوانند خود را به مراحل بعدی مسابقات برسانند.
به غیر از استقلال و شهرخودرو که اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند دیگر نمایندگان ایران می‌توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و این انتظار می‌رود سپاهان و پرسپولیس با بازیکنان جدید بتوانند از این مسابقات سربلند بیرون بیایند، این تیم‌ها تقویت شده‌اند و انتظار زیادی از نمایندگان کشورمان می‌رود.

http://www.banounews.ir/fa/News/404464/عملکرد-ضعیف-نمایندگان-ایران-در-لیگ-قهرمانان-آسیا
بستن   چاپ