آریا بانو
3 راهکار سوارز پس از منتفی شدن انتقالش به یوونتوس
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 20:56:49
آریا بانو - آخرین خبر / رونالد کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا در تماسی تلفنی به سوارز اطلاع داده بود که جایی در تفکراتش ندارد و باید بارسا را ترک کند. سوارز در تلاش برای انتقال به یوونتوس بود و فقط چند گام تا پیوستن به این تیم برایش مانده بود اما این انتقال به هم خورد چرا که او نمی‌توانست در موعد مقرر پاسپورت ایتالیایی بگیرد و انتقالش به مشکل می‌خورد.
به گزارش فوتبالی، اکنون که انتقال لوئیز سوارز به یوونتوس منتفی شده است، این مهاجم اروگوئه‌ای سه راهکار را پیش روی خود دارد. به گفته‌ی آ اس، سوارز می‌تواند در بارسلونا بماند و تبدیل به مهاجمی نیمکت نشین شود، چرا که کومان به او اعتقادی ندارد. می‌تواند راهی پاری سن ژرمن شود یا می‌تواند به دورانش در لالیگا ادامه دهد و به اتلتیکو مادرید بپیوندد.
گفته می‌شود که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، علاقه‌ ویژه‌ای به لوئیز سوارز دارد و می‌خواهد او را به خدمت گرفته و جایگزین دیگو کاستا کند. البته به گفته‌ی آ اس، اتلتیکو مادرید پیش از اینکه سوارز را جذب کند باید آلوارو موراتا یا دیگو کاستا را به فروش برساند تا بتواند دستمزد مهاجم اروگوئه‌ای را تامین کند. از طرفی پاریسن ژرمن هم می‌خواهد او را به پارک ده پرنس ببرد و دوباره او را در کنار نیمار قرار دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/404401/3-راهکار-سوارز-پس-از-منتفی-شدن-انتقالش-به-یوونتوس
بستن   چاپ