آریا بانو
مشاور علیپور: این رسمش نبود آقای رسول پناه
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 20:56:38
آریا بانو - آخرین خبر / صحبت های امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس با واکنش مشاور علیپور روبرو شد.
به گزارش فوتبالی، مهدی رسول پناه چندی پیش اعلام کرده بود که علی علیپور دو ماه پیش با باشگاه مارتیمو به توافق رسیده و قرارداد خود را امضا کرده است و حضور وی در باشگاه پرسپولیس صرفا برای فشار هواداران به باشگاه پرسپولیس بوده است. حال این صحبت ها واکنش مشاور علی علیپور را در پی داشته است.
محمد نورزاده درباره اظهارات اخیر رسول‌پناه و خبر عقد قرارداد دوماه پیش علیپور با ماریتیمو گفته است که: کمی تفکر حرفه‌ای باعث می‌شود کذب بودن این ادعا ثابت شود. هیچ تیم دسته سومی هم در اروپا بدون تست پزشکی قرارداد نمی‌بندد. ماجرا این است که ماریتیمو در ارسال ویزای علیپور تعلل کرده و علی هم پیشنهادی از بلژیک دارد. رئیس ماریتیمو از این پیشنهاد مطلع است و برای اینکه بلژیکی‌ها علیپور را جذب نکنند چنین اظهار نظری کرده که از عواقب کار و محرومیت بترسند و ادامه ندهند.
اگر علیپور دوماه پیش قرارداد بسته و مدیر ماریتیمو نتوانسته برایش در این دو ماه ویزا بگیرد بنظرم آن مدیر به درد دسته چهار بنگلادش می‌خورد. اگر آقای رسول‌پناه تحت فشار افکار عمومی دنبال اینگونه اظهار نظرها است ایرادی ندارد. این اما راهش نیست جناب رسول‌پناه. شما با وجود حضور علیپور در باشگاه حاضر نشدید یک ثانیه او را ببینید. این رسمش نبود آقای رسول‌پناه.

http://www.banounews.ir/fa/News/404396/مشاور-علیپور--این-رسمش-نبود-آقای-رسول-پناه
بستن   چاپ