آریا بانو
برگزاری دوره مجازی کاهش استرس دانش آموزان در منطقه 15
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 19:00:00
آریا بانو - دوره آموزش کاهش استرس دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس در ادامه سلسله کلاسهای مجازی سلامت منطقه 15 درحال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در این راستا کارشناسان و متخصصان مباحث آموزشی پیام هایی با مضمون سلامت به دانش آموزان و اولیای در فضای مجازی ارسال می‌کنند.
به گفته او، این دوره آموزشی با هدف اطلاع رسانی و کاهش استرس ناشی از شیوع بیماری کرونا دربین دانش آموزان، اولیا و کارکنان آموزش و پرورش انجام که در آن راه های کاهش اضطراب، غلبه بر ترس بی مورد و اجرای کارهای پیشگیرانه و اصولی بر پایه توصیه پزشکان به جامعه هدف ارائه می‌شود.
مختاری به دیگر کلاس های آموزش مجازی سلامت محور که از آغاز بحران کرونا به صورت مجازی برپا شده، اشاره کرد و گفت: تاکنون 244 ساعت آموزشی در قالب 187 کلاس در عناوین متنوع توسط 36 مربی جهادی داوطلب به شهروندان ارائه شد که خوشبختانه با استقبال آنان روبرو شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: کلاس های آموزشی مجازی امکان گفتگوی متقابل با مربیان را ایجاد کرده است.
او اضافه کرد: در این کلاس ها مربیان با تخصص های متفاوت در موضوعات روان شناسی، تغذیه سالم، بهداشت خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مامایی و پرورش گل و گیاه تشکیل کلاس مجازی می دهند و هر مربی کلاس خود را با هدف افزایش سواد سلامت مدیریت می کند.
مختاری افزود: تا کنون 31 گروه مجازی با 5 هزار عضو در سطح محله های منطقه شکل گرفته است و علاقه مندان به منظور عضویت در این گروه ها می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه 15 به آدرس http://t.me/Ejf15 مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/404369/برگزاری-دوره-مجازی-کاهش-استرس-دانش-آموزان-در-منطقه-15
بستن   چاپ