آریا بانو
از نرخ کله‌ پاچه، دل و جگر با خبرید؟
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 20:33:47
آریا بانو - ایرنا / قیمت هر دست کله پاچه و هر کیلوگرم دل، جگر و قلوه گوسفندی و گوساله در میادین میوه و تره‌بار به روز شد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گزارش جدید خود، قیمت انواع آلایش گوشتی گوسفند و گوساله شرکتی و غیرشرکتی را اعلام کرد. در جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین، هر دست کامل کله پاچه بسته‌بندی شرکتی 106 هزار تومان و هر دست کله پاچه بسته‌بندی غیرشرکتی با دو هزار تومان پایین‌تر به فروش می‌رسد. همچنین هر کیلوگرم دست کامل دل، جگر و قلوه گوسفندی به قیمت 91 هزار تومان عرضه می‌شود.
قیمت انواع آلایش گوسفندی؛ از کله تا پاچه
بر اساس نرخنامه این سازمان، هر بسته 6 عددی پاچه گوسفندی شرکتی با قیمت 81 هزار تومان و هر بسته 4 عددی آن به قیمت 54 هزار تومان به فروش می‌رسد. هر عدد پاچه گوسفندی بسته بندی در محل با قیمت 12 هزار و 500 تومان قیمت‌گذاری شده است.
قیمت هر بسته سه عددی زبان گوسفندی شرکتی 88 هزار تومان و قیمت هر بسته 3 عددی مغز گوسفندی 58 هزار تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هر عدد زبان گوسفندی بسته بندی در محل نیز، 28 هزار تومان و هر عدد مغز گوسفندی غیرشرکتی 18 هزار تومان مشخص شده است.
طبق اعلام سازمان میادین، هر کیلوگرم سیراب و شیردان گوسفندی به شکل بسته‌بندی شرکتی باید 32 هزار تومان و هر کیلوگرم این محصول به شکل آزاد 28 هزار تومان خرید و فروش شود.
در گزارش نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار، علاوه بر قیمت آلایش گوسفندی، انواع آلایش گوساله نیز اعلام شده است. این گزارش می‌گوید، هر کیلوگرم زبان گوساله شرکتی 75 هزار تومان و هر کیلوگرم زبان گوساله غیرشرکتی با نرخ یک هزار تومان کمتر در بازار عرضه می‌شود. همچنین، قیمت هر عدد مغز گوساله شرکتی قیمت 29 هزار تومان و هر عدد مغز بسته‌بندی شده در محل 27 هزار تومان ثبت شده است.
طبق این نرخنامه، پاچه گوساله در بسته‌بندی‌های شرکتی به قیمت هر عدد 32 هزار تومان و پاچه گوساله بسته‌بندی غیرشرکتی با قیمت هر کیلوگرم 22 هزار تومان به فروش می‌رسد. علاوه بر این، قیمت هر کیلوگرم سیراب و شیردان گوساله شرکتی 27 هزار تومان و قیمت آن به شکل بسته‌بندی در محل 24 هزار تومان اعلام شده است.
دل و جگر سیری چند؟
طبق گزارش سازمان میادین میوه و تره‌بار، هر کیلوگرم دست کامل دل، جگر و قلوه گوسفندی به قیمت 91 هزار تومان عرضه می‌شود. در ادامه جدول قیمت دل، جگر و قلوه گوسفندی و گوساله در این میادین را بخوانید:

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/404346/از-نرخ-کله‌-پاچه،-دل-و-جگر-با-خبرید؟
بستن   چاپ