آریا بانو
دریاچه آزادی پاکسازی شد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 19:15:45
آریا بانو - فارس / رئیس فدراسیون نجات غریق امروز در حاشیه پاکسازی دریاچه آزادی رسما خداحافظی کرد.
پاکسازی دریاچه آزادی امروز بعد از چند روز تلاش به پایان رسید.
* غواصان فدراسیون نجات غریق به مدت چند روز به این کار مشغول بودند.
* پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، مهین فرهادی زاد از معاونان وزارت ورزش در مراسم حضور داشتند.
* کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ما در کمیته کمیسیون محیط زیست را داریم. اقدام صورت گرفته در آزادی به منظور حفاظت از محیط زیست است.
* مهدی علی نژاد معاون حرفه ای و قهرمانی اظهار داشت: تک بعدی در ورزش ما حاکم شده است. توجه به ورزش قهرمانی به ورزش آسیب زده است. فدراسیون نجات غریق پاکسازی چند دریاچه را قبلا انجام داده و امروز به کمک ورزش آمدند. من از زحمات فدراسیون نجات غریق و قایقرانی تشکر می‌کنیم. ما شاید مجبور باشیم هفته آینده به دلایلی از خدمت او خداحافظی کنیم. از تلاش های او تشکر می کنم و امیدوارم مسیری که پایه گذاری کرده، همکارانش آن را ادامه دهند.
* ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق در این مراسم، خاطرنشان کرد: امروز دریاچه آزادی پاکسازی شد. از تمام بزرگان در کمیته و وزارت که مرا حمایت کردند تشکر می کنم. 31 ماه از مسئولیت من در فدراسیون می گذرد. این مراسم امروز مراسم خداحافظی من است. با توجه به مصلحت ورزش قرار است مسئولیت این فدراسیون به شخص دیگری داده شود.
* پدر ایلخان نوری که در این مراسم حاضر بود، عنوان کرد: ایلخان خداحافظی کرد اما نوری ها خداحافظی نمی کنند. من به پسرم گفتم وظیفه شما فقط یک فدراسیون نیست و یک کشور است. خوشحالم که ایلخان به فدراسیون جهانی راه پیدا کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/404323/دریاچه-آزادی-پاکسازی-شد
بستن   چاپ