آریا بانو
تساوی بد موقع شاگردان قطبی در لیگ چین
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 19:15:25
آریا بانو - ورزش 3 / تیم شیجیاژوانگ در روزی که می‌توانست با کسب یک پیروزی خیال خود را از جایگاهش راحت کند، در مقابل تیم انتهای جدولی تیانجین تدا متوقف شد.
هفته یازدهم سوپرلیگ چین در حالی به پایان رسید که شیجیاژوانگ در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف تیانجین تدا رفت. این بازی تقابل شاگردان قطبی با تیم انتهای جدول بود و باتوجه به شکست تیم های پایین تر، پیروزی در این بازی اهمیت بسیار زیادی برای تیم شیجیا پیدا کرده بود.
بازی با حملات تیم تیانجین آغاز شد اما سه واکنش دیدنی از پولیانگ شائو بازی را در نیمه اول صفر صفر نگه داشت. اما سرانجام در دقیقه 70 ضربه ساندرو لیما دروازه شیجیاژوانگ را فرو ریخت تا تیم افشین قطبی در آستانه شکست عجیب قرار گیرد. اما حملات شیجیاژوانگ جواب داد و در دقیقه 81 بازیکن تعویضی تیم یعنی چن پو گل مساوی را زد.
در این دیدار هم مالکیت توپ در اختیار تیانجین بود و در نیمه اول تیم افشین قطبی تنها یک ضربه به دروازه داشت اما در نیمه دوم مثل بازی قبلی ورق برگشت و شیجیاژوانگ نمایش بهتری را ارائه کرد.
شیجیاژوانگ یک بازی در جام جذفی چین برابر همین تیم تیانین خواهد داشت و سپس سه بازی حساس را در برابر شانگهای SIPG، دانگدای و بیجینگ خواهد داشت که تکلیف تیم های صعودکننده به پلی آف سهمیه و قهرمانی را مشخص می‌کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/404309/تساوی-بد-موقع-شاگردان-قطبی-در-لیگ-چین
بستن   چاپ