آریا بانو
اجرای 17 کیلومتر پیاده رو سازی بتنی در معابر مرکزی
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 17:00:00
آریا بانو - بیش از 17 کیلومتر پیاده رو سازی تا پایان سال 1399 در محله های مرکزی شهر تهران از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 اجرا خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که امسال برای هر ناحیه حدود 4 کیلومتر پیاده رو سازی بتنی در حال انجام است؛ گفت: معاونت فنی و عمرانی این منطقه با برنامه ریزی و زمانبندی از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای پیاده رو سازی بتنی در نواحی 4 گانه کرده است.
آبادیان افزود: در راستای اجرای پروژه های محرک توسعه محله ای و بر اساس مطالعات و کارشناسی های انجام شده از سطح محله ها، معابری که نیاز به پیاده رو سازی داشتند احصاء شد که در محدوده ناحیه یک بخشی از خیابان های صائب، پرتوی، هاشمی فر، نوفل لوشاتو، هاتف، آذربایجان، جامی و میردامادی را به متراژ 3 هزار و 890 متر طول شامل می شود.
شهردار منطقه 11 ادامه داد: در محدوده ناحیه دو این منطقه بخش هایی از خیابان فروزش، مدرس، پیران عقل، اسدی منش، ابوسعید، امام خمینی و قزوین به متراژ 4 هزار و 910 متر در طرح پیاده رو سازی بتنی قرار دارند و در محدوده ناحیه سه نیز بخش هایی از خیابان کاشان، کلهر، پاستور، ارومیه و کمالی به متراژ 4 هزار متر در حال پیاده رو سازی هستند.
او همچنین در باره معابر جنوبی منطقه 11 گفت:بخش هایی از خیابان ایروانی، شوش، شیخ محمدی، مولوی و بهداری به متراژ 4 هزار و 270 متر طول پیاده رو سازی می شوند که جمعا بیش از 17 کیلومتر از معابر بخش مرکزی شهر تهران را در برخواهد گرفت.
به گفته آبادیان اجرای پروژه پیاده رو سازی بتنی از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 1399 بر اساس برنامه زمانبندی در خیابان های اعلام شده انجام خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/404257/اجرای-17-کیلومتر-پیاده-رو-سازی-بتنی-در-معابر-مرکزی
بستن   چاپ