آریا بانو
جلوگیری از قاچاق 2400 رأس دام به خارج کشور
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 18:49:17
آریا بانو - تسنیم / جانشین مرزبانی استان کردستان با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی احشام، از مهار 2 هزار و 424 رأس دام در نوار مرزی بانه خبر داد.
سرهنگ محمد عارف سپهری با اعلام خبر جلوگیری از قاچاق دو هزار رأس دام زنده به خارج از کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق گسترده احشام از حوزه مرزی بانه موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
جانشین مرزبانی استان کردستان افزود: مرزبانان حین رصد نوار مرزی با مشاهده چند قاچاقچی که به همراه گله‌های احشام قصد خروج غیرقانونی را از کشور داشتند، در یک عملیات موفق شدند مانع خروج آنها به سمت کشور مقابل شوند.
وی تصریح کرد: در این عملیات، 6 قاچاقچی دستگیر و از خروج دو هزار و 424 رأس دام (گوسفند و بز) به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال به خارج از کشور جلوگیری شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اشراف مرزبانان و رصد نوار مرزی استان کردستان به طور شبانه‌روزی، گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشتهای روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/404251/جلوگیری-از-قاچاق-2400-رأس-دام-به-خارج-کشور
بستن   چاپ