آریا بانو
مربیان پرسپولیس تماشاگر بازی رقیب شدند
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 16:22:55
آریا بانو - فارس / مربی و آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت‌های AFC نسبت به حضور مربیان تیم‌هایی که بازی تیمشان در ورزشگاه برگزار نمی‌شود، روز گذشته دیدار الدحیل و شارجه را در ورزشگاه شهر آموزش تماشا کردند.
تیم پرسپولیس شب گذشته در سومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست التعاون عربستان را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.
نکته جالب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور قطر این است که با توجه به دستورالعمل‌های خاص AFC، مربیان هیچ تیمی حق ندارند با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی‌ها نشسته و باید همراه تیم خود به ورزشگاه رفته و از آن خارج شوند.
این موضوع با توجه به این که شبکه‌ای هم در قطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را تا روز گذشته به شکل زنده پخش نمی‌کرد، سبب ایجاد دردسر برای کادر فنی تیم‌های ایرانی شده بود، به همین دلیل آنها با ارسال نامه‌ای به AFC به چنین بحثی معترض شدند.
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس برای حل این موضوع نامه ای را به AFC ارسال کرد با اعتراض به این شرایط در نهایت کار را به اینجا رساند که شبکه بین اسپورت قطر در هتل محل اقامت تیم‌ها بازی‌ها را پخش کند.
با این وجود مدیر تیم پرسپولیس روز گذشته پیگیری‌های لازم را انجام داد تا حمید مطهری و مهرداد خانبان با حضور در ورزشگاه شهر آموزش دوحه قبل از شروع دیدار پرسپولیس بازی الدحیل قطر و شارجه امارات را تماشا کنند.
مدتی قبل هم در حالی که سه تیم دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای برگزاری اولین تمرین خود در دوحه 24 ساعت به انتظار نشستند، پیروانی توانست با رایزنی‌های خود تنها 7 ساعت پس از ورود کاروان پرسپولیس به این شهر مجوز تمرین کردن شاگردان یحیی گل محمدی را دریافت کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/404190/مربیان-پرسپولیس-تماشاگر-بازی-رقیب-شدند
بستن   چاپ