آریا بانو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: شورای هماهنگی مدیران زیباترین کار جمعی برای توسعه است
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 16:00:43
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با شیرخانی رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام و کارکنان حوزه تعاون این اداره کل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شیرخانی در این جلسه گفت: روح تعاون، همدلی است و سبقه تعاون نیز اجتماعی است که این امر نشان می دهد، باور به تعاون، باور به کار جمعی است.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی مدیران، زیباترین کار جمعی است و خود نیز نوعی تعاونی پیشرفته است که از لحاظ نگرشی و رفتاری، یک الگو است.
شیرخانی گفت: هر کدام از اعضای شورای مدیران، اشاعه دادن فرهنگ تعاون هستند و همدلی بدین معناست که هر کدام از اعضاء خود را به جای دیگری قرار دهند که این مهم در استان به بهترین نحو در حال انجام است.
وی گفت: امروز شاهد وحدت، همدلی و هم افزایی در استان هستیم که این امر می تواند در دستیابی به اهداف بلندی که وزارتخانه تعیین کرده است، یاریگر باشد .
شیرخانی ادامه داد: طبق اعلام وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران تابعه در استان ایلام، الگویی برای سایر استان ها هستند و شورای مدیران ایلام، سرآمد دیگر شوراها در کشور است که می طلبد در فضای همدلی و هم افزایی مدیران استانی بیشتر از گذشته نقش خود را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف، ایفا کنند.
شیرخانی گفت: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر مدیران و ایجاد هم افزایی بتوانیم گام موثری به جهت خدمت رسانی به مردم استان در راستای سیاست های کلان وزارت برداریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/404074/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--شورای-هماهنگی-مدیران-زیباترین-کار-جمعی-برای-توسعه-است
بستن   چاپ