آریا بانو
توصیه پلیس درباره آخرین تعطیلات تابستان
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 15:58:48
آریا بانو - ایسنا / پنجشنبه و جمعه آخرین تعطیلات تابستان 1399 است، تعطیلاتی که به گواه تجربه سال‌های قبل با افزایش حجم ترافیک در برخی از محورهای کشور همراه خواهد شد تا بعضی از افراد از آخرین فرصت‌های تعطیلات تابستانی‌شان برای سفر استفاده کرده باشند. در شرایط متفاوت امسال معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از مردم خواسته که از سفرهای غیر ضروری در این تعطیلات خودداری کنند.
سرهنگ جهانی دراین‌باره گفت: پنجشنبه و جمعه پیش رو آخرین تعطیلات تابستانی سالجاری است و آمارهای ما در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که همواره شاهد افزایش سفر و تردد جاده‌ای طی این روزها در مقایسه با روزهای قبل بودیم.
وی ادامه داد: امسال شرایط از جهات مختلفی متفاوت است و با توجه به شیوه برگزاری کلاس‌های درس دانش‌آموزان وهمچنین شرایط کرونا این احتمال وجود دارد که برخی از خانواده‌ها و شهروندان تمایلی را که در سال‌های قبل برای سفر در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی داشتند از خود نشان ندهند. با این وجود پلیس تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و مانند دیگر ایام سال در آمادگی کامل قرار دارد.
جهانی افزود: در خواست ما از شهروندانی که قصد انجام سفر یا تردد غیرضروری در این تعطیلات را دارند، از تصمیم خود در این پنجشنبه و جمعه خودداری کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنند، چرا که هم احتمال افزایش ترافیک و معطلی آنان در برخی جاده‌ها وجود دارد وهم با توجه به شرایط شیوع کرونا، انجام سفرها تاثیر زیادی در چرخه انتقال و افزایش تعداد مبتلایان خواهد داشت.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی هرفرد در این شرایط جلوگیری از شیوع و گسترش روند ابتلا به بیماری کرونا است، گفت: طبق آنچه که مسئولان ستادملی مقابله با کرونا اعلام کرده‌اند انجام سفر یکی از موارد تشدید کننده چرخه انتقال و ابتلا به کرونا است. از این رو توصیه پلیس نیز پرهیز از سفر است.

http://www.banounews.ir/fa/News/404049/توصیه-پلیس-درباره-آخرین-تعطیلات-تابستان
بستن   چاپ