آریا بانو
ماشین حساب 7 میلیاردی علیه احمد نور
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 13:00:05
آریا بانو - ورزش 3 / این احتمالا یکی از درخشان ترین نمایش های کاسیو آلبوکوریکه دوس آنجوس در تمام این سال ها بوده است.
پرسپولیس در نیمه اول آنچنان که باید، موقعیت نساخت اما در نیمه دوم شاگردان یحیی گل‌محمدی حملات پرتعداد و آتشینی را روی دروازه التعاون پی ریزی کردند و ستاره های سرخ یکی پس از دیگری، دروازه کاسیو را نشانه رفتند اما مرد 40 ساله بنای گل خوردن نداشت!
40 ساله را درست خوانده‌اید؛ کاسیو آلبوکوریکه دوس آنجوس دروازه‌بان برزیلی تیم التعاون است که پنجمین دهه از زندگی خود را در عربستان و با پیراهن این تیم نسبتا قدرتمند سعودی آغاز کرده و شب گذشته نیز یک تنه مقابل حملات تیم قهرمان ایران ایستادگی کرد تا این که دیوار مقاومت این دروازه 250 هزار یورویی نیز فرو ریخت.
یکی از آن ضرباتی که پرسپولیسی ها را به هوای گل نیم خیز کرد، 11 دقیقه قبل از گل شجاع به وقوع پیوست. در دقیقه 71 ارسال تماشایی بشار رسن از سمت راست روی سر احمد نور نشست و او پس از غلبه بر مدافع حریف، به آسمان پرید و ضربه سر را به سمت کاسیو فرستاد و در شرایطی که لحظاتی با شادی گل فاصله داشت اما گلر برزیلی با شیرجه تماشایی و با یک دست این توپ را گرفت.
جهش و مهار کاسیو به قدری تماشایی بود که شاید همین سیو در پایان مرحله گروهی بین مهارهای درخشان لیگ قهرمانان هم جای بگیرد. گلر چهل ساله بلافاصله از جا بلند شد و برای مهار دوم نیز تلاش کرد که البته توپ به پرسپولیسی ها نرسید تا کاسیو که نامش یادآور ماشین حساب های دقیق گذشته هم هست، با موفقیت بازی را ادامه دهد.
احمد نور در شب کاپیتانی می‌توانست با این گل، یک شب تاریخی را رقم بزند اما از این صحنه یک حسرت بزرگ به جا ماند که البته ستاره شماره 8 این فرصت را دارد که در بازی های بعدی انتقامش را بگیرد؛ با یک ضربه سر به همین شکل یا یک شوت تماشایی یا حتی یک نمایش درخشان به عنوان هافبک میانی در مرکز زمین.

http://www.banounews.ir/fa/News/403979/ماشین-حساب-7-میلیاردی-علیه-احمد-نور
بستن   چاپ