آریا بانو
دورتموند، میزبان 10هزار تماشاچی در سیگنال ایدونا
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 13:00:00
آریا بانو - ورزش 3 / با کاهش محدودیت‌های کرونایی در آلمان بوروسیا دورتموند قصد دارد در اولین بازی خود در فصل جدید بوندس لیگا میزبان گروه کوچکی از تماشاچیانش در استادیوم خانگی این تیم باشد.
 باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند اعلام کرد روز شنبه در اولین بازی این تیم در فصل جدید بوندس لیگا که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل مونشن گلادباخ برگزار می‌شود گروه کوچکی از هوادارانش در ورزشگاه حضور خواهند داشت.
بر اساس اعلام باشگاه چیزی در حدود 10هزار تماشاچی این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد. به نظر می رسد دولت آلمان به باشگاه های این کشور چراغ سبز نشان داده تا فصل جدید بوندس لیگا را با حضور تعدادی از تماشاچیان در ورزشگاه شروع کنند
درحالیکه فصل جدید بوندس لیگا از روز جمعه آغاز می‌شود بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی دولت این کشور قصد دارد با صدور اجازه حضور درصدی از تماشاچیان در ورزشگاه‌ها شرایط را به شکل آزمایشی بررسی کند. بر اساس مجوز صادر شده چیزی در حدود 20 درصد ظرفیت هر ورزشگاه می تواند با تماشاچی پر شود. باشگاه ها موظفند تهمیدات بهداشتی و پروتکلهای مربوط به کرونا را با دقت هر چه بیشتر در استادیومها رعایت کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/403977/دورتموند،-میزبان-10هزار-تماشاچی-در-سیگنال-ایدونا
بستن   چاپ