آریا بانو
باقری: دوست‌داریم به عنوان سرگروه صعود کنیم
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 12:59:43
آریا بانو - ورزش 3 / هافبک تیم فوتبال استقلال ایران گفت که آبی‌پوشان تلاش می‌کنند به‌عنوان صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا، به جمع 16 تیم پایانی مسابقات برسند.
فرشید باقری هافبک دفاعی تیم استقلال درباره آخرین وضعیت تیمش برای شرکت در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: منتظر علی کریمی هستیم تا به تیم اضافه شود و با قدرت در مسابقات ظاهر شویم؛ خیلی خوشحال هستیم، امیدواریم نمایش خیلی خوبی داشته باشیم و از گروه خود صعود کنیم. شرایط خوبی دارم و خدا را شکر همه چیز تقریباً خوب است.
وی در مورد کناره‌گیری الوحده امارات از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تعداد بازی‌ها کمتر شده و این می‌تواند از لحاظ تقویت قوای جسمانی به نفع ما باشد؛ باید منتظر بازی دوم الشرطه عراق و الاهلی عربستان باشیم که نتیجه این مسابقه می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. اگر الشرطه این مسابقه را از دست بدهد، شرایط ما خیلی راحت‌تر خواهد بود. دوست داریم هر دو بازی را ببریم و به‌عنوان سرگروه به مرحله بعد برسیم.
هافبک استقلال درباره شرایط تیم الشرطه عراق هم گفت: اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و تیم‌ها قوی هستند. آنالیز الشرطه را دیدیم و این تیم خیلی خوب و محکم بود. الشرطه (مقابل الاهلی) 10 نفره شد و بازی پایاپایی را ارائه کرد؛ هیچ حریفی در آسیا آسان نیست و باید همه بازی‌ها را جدی دنبال کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/403971/باقری--دوست‌داریم-به-عنوان-سرگروه-صعود-کنیم
بستن   چاپ