آریا بانو
اشتباهات آرایشی خانم ها که آقایان را فراری میدهد
چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 12:40:12 PM
آریا بانو-

بدترین اشتباهات آرایشی خانم ها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آقایان چه نظری درباره آرایش خانم ها دارند؟ آن ها از چه نوع آرایشی خوششان می آید و از چه نوع آرایشی بیزارند؟ اگر میخواهید بدانید آقایان از کدام آرایش خانم ها بدشان می آید این بخش از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

اشتباهات آرایشی

اشتباهات آرایش چشم

اشتباهات آرایشی خانم ها از نظر آقایان

- اولین اشتباه خانم ها این است که تصور میکنند مدل موی شلوغ با کلی سنجاق سر میتواند برای آقایان جداب باشد در حالیکه آقایان موهای ساده را میپسندند، موهای اتو کرده و باز برایشان بسیار جالب است.

- در ریمل زدن حسابی باید دقت کنید تا تک تک مژه هایتان از هم جدا شوند و به هم نچسبند، آقایان از مژه های به هم چسبیده خانم ها اصلا خوششان نمی آید پس سعی کنید ریمل باکیفیت بخرید و بادقت ریمل بزنید.

اشتباهات آرایشی

اشتباهات ریمل زدن

- دندان های زرد، مالیده شدن رژلب به دندان و بوی بد دهان برای آقایان غیرقابل تحمل است و باید به بهداشت دهان و دندان تان بیشتر اهمیت دهید و از خمیر دندان سفید کننده و خوشبو کننده دهان استفاده کنید.

- پوست صورت برای مردها خیلی مهم است و آن ها اصلا از پوست های خیلی چرب و یا خشک خوششان نمی آید، پوستی که از خشکی پوست پوست شده یا پوستی که خیلی چرب است آقایان را فراری میدهد.

اشتباهات آرایشی

نظر آقایان درباره آرایش خانم ها

- با عطر و ادکلن دوش نگیرید، مقدار کمی عطر به گردن و مچ دست هایتان بزنید کافی است. آقایان از افراط خانم ها در عطر زدن بدان می آید و همین که مقدار بسیار کمی عطر بزنید کافی است.

- رژلب تیره برای مردها جالب نیست، مردها عاشق رژلب قرمز هستند بهتر است به جای رژلب های قهوه ای و بنفش تیره از رژلب های روشن مانند کالباسی، هلویی، قرمز و زرشکی استفاده کنید.

رژلب زدن

مردها چه رنگ رژلب دوست دارند؟

- در مکان های عمومی آرایش نکنید برخی از خانم ها برایشان فرقی نمیکند کجا هستند وقتی رژلب شان پاک میشود شروع میکنند به رژلب زدن حتی در ماشین یا پارک.



http://www.banounews.ir/fa/News/403838/اشتباهات-آرایشی-خانم-ها-که-آقایان-را-فراری-میدهد
بستن   چاپ