آریا بانو
ماندگارترین ادکلن زنانه را از کجا بخریم؟
چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 11:53:51 AM
آریا بانو-

مندلیف با سال ها تجربه و تحقیق فعالیت خود را در حوزه ادکلن بر پایه اسانس به طرز متفاوتی این روزها به تصویر کشیده است. ادکلن های مندلیف با ترکیبی نزدیک به 50 درصد روغن های معطر به بازار عرضه می شود که در نوع خود کم نظیر است. کیفیت و مواد اولیه استفاده شده برای عطرها و ادکلن های مندلیف بسیار به اسانس های فرانسوی نزدیک است و این امر سبب برتری آن ها نسبت به سایر رقبا شده است. از سوی دیگر بسته بندی و تولید شیشه های بسیار شیک برای عرضه محصولات مندلیف خود به یک وجه تمایز بارز بدل شده که سبب پیشی گرفتن از سایر رقبای کاری شده است. در ادامه پیرامون روغن های معطر و اسانس های فرانسوی که برای ادکلن گودگرل و عطرهای زنانه مورداستفاده قرار می گیرد مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم تا بادید بازتری دست به خرید بزنید.

اسانس های فرانسوی مرغوب و روغن های معطر

یکی از اصلی ترین پارامترهای که برای یک عطر و ادکلن خوب می توان در نظر گرفت غلظت اسانس و روغن های معطری است که در آن محصول به کار گرفته می شود. هرچقدر این ترکیبات بیشتر باشد قطع به یقین قیمت تمام شده آن نیز بیشتر تخمین زده می شود. برای آماده سازی ادکلن از الکل نیز برای ترکیب کردن این مشتقات استفاده می شود که میزان الکل به کار گرفته شده بر حفظ و ماندگاری رایحه عطر بسیار مؤثر است و صدالبته که بر روی کیفیت و قیمت عطر نیز اثر گذار است. روغن های به کار گرفته شده در عطرها از تقطیر گل ها و گیاهان خوش بو به دست می آیند. مثل گل یاس که یکی از روغن های جاذب و بسیار خوش بو برای آماده سازی ادکلن ها به شمار می آید. عطرهای که در آن رایحه شکلات و چوب صندل یا ادویه های شرقی استفاده می شود را عطرهای گرم و عطرهای که در آن از رایحه لیمو و نارنج و یا هندوانه استفاده می شود را عطرهای خنک می نامند که برای فصل های گرم ایده ال ترین گزینه به شمار می روند.

معرفی ادکلن گود گرل

اگر بخواهیم یکی از برترین ادکلن های مندلیف را به شما معرفی کنیم می توانیم به ادکلن گودگرل اشاره ای داشته باشیم. این ادکلن در سال 2016 با رایحه شیرین و گرم برای فصل های سرد به ویژه زمستان راهی بازار شد. نت های به کار گرفته شده در این عطر از ادو پرفیوم است که در نوع خود از ماندگاری و قدرت پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل حجم مناسب 80 میلی لیتری و رایحه بسیار ماندگار تا مدت ها شمارا از خرید یک عطر بی نظیر در امان نگاه می دارد. گود گرل ساخت کشور آمریکا است و زیر نظر برند Carolina Herrera طراحی و تولید آن دنبال شده است. در کنار رایحه بسیار خوشی که این عطر در برگرفته است می توانیم به شکل ظاهری بسیار متمایز آن نیز که شبیه به یک کفش دخترانه است اشاره داشته باشیم که میز آرایشی شمارا بسیار خاص و شیک نشان می دهد. مخاطبین این ادکلن بی نظیر را افراد بالای بیست سال تشکیل می دهند.

آشنایی با عطرهای زنانه

عطر زنانه 

عطر زنانه با دو رایحه سرد و گرم راهی بازار می شوند که عطرهای سرد برای فصل تابستان و عطرهای گرم برای فصل زمستان در نظر گرفته شده اند. با مراجعه به وب سایت فروشگاهی مندلیف به سادگی می توانید عطرهای خوش رایحه زنانه را نظاره گر باشید و بر اساس سلیقه یک محصول ایده ال را با حذف هزینه های سربار روی میز آرایش خود مهمان کنید. ازآنجایی که رایحه های عطرهای زنانه این فروشگاه آنلاین از اسانس های فرانسوی و روغن های معطر بهره گرفته است باید بگویم در نوع خود بی نظیر است و شما به سادگی می توانید دست به انتخاب بزنید. رمانتیک ترین عطرهای زنانه با اسانس های فرانسوی به بازار عرضه می شوند به طور کل اگر بخواهیم به کشورهای مبدأ و در رأس تولید عطر و ادکلن اشاره داشته باشیم در قدم اول فرانسه سپس هلند، آلمان، انگلیس و سوئیس قرار دارد. عطرهای تولیدشده زیر نظر این کشورها تاریخچه بسیار طولانی دارند که تمام دوران از آن به عنوان رمانتیک ترین عطرهای جهان همیشه یادکرده اند.

نکاتی برای خرید عطر و ادکلن به صورت آنلاین

بعد از خرید عطر و ادکلن توصیه می شود به منظور ماندگاری بیشتر آن را در محیطی خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید زیرا نور خورشید سبب می شود بوی عطر از بین برود و سبب تیره شدن رنگ آن می شود. به هیچ عنوان عطر را روی بدن خود اسپری نکنید و حتماً لباس خود را به آن آغشته کنید تا عطر خوش آن برای شما ماندگارتر به ثبت برسد. در پایان نیاز است بگویم مندلیف باعرضه بیش از صدها محصول باکیفیت آماده عرضه عطر و ادکلن های زنانه و مردانه برای شما عزیزان است. بدون تردید با مشاهده برندهای معتبر و محبوب در این وب سایت فروشگاهی بدون هیچ تردیدی دست به انتخاب می زنید و سفارش خود را با حذف دست های واسطه با نازل ترین قیمت ها به ثبت می رسانید. امیداست مطالب ارائه شده پیرامون آشنایی مختصر با عطر و ادکلن های محبوب مندلیف موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد. بی صبرانه منتظر نگاه گرم شما در فروشگاه شبانه روزی مندلیف هستیم.



http://www.banounews.ir/fa/News/403821/ماندگارترین-ادکلن-زنانه-را-از-کجا-بخریم؟
بستن   چاپ