آریا بانو
بهترین ترکیبات خانگی و طبیعی برای بوتاکس پیشانی!
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 12:37:36
آریا بانو - نمناک / یکی از اولین نشانه های پیری پوست چین و چروک است ، چین و چروکی که ابتدا از روی پیشانی ظهور می کنند والبته با روش های صحیح و هوشمندانه قابل درمان هستند.
بوتاکس پیشانی با هویج و سفیده تخم مرغ :
هویج و سفیده تخم مرغ غنی از آمینواسید ،ویتامین ،موادمعدنی هستند که به جوان سازی پوست کمک می کند، ترکیبات موجود درآنها تاثیرات منفی اشعه خورشید را کم و به حفظ کلاژن و الاستیسیته کمک می کند.
مواداولیه :
2عددهویج
1عددسفیده تخم مرغ 
نحوه آمادگی :
آب هویج را با سفیده تخم مرغ ترکیب و آن را روی خطوط صورت 20 دقیقه ماسک کنید سپس با آب سرد بشویید، این کار را 3بار در هفته انجام دهید.
بوتاکس پیشانی در خانه با وازلین ،عسل ،روغن زیتون :
این کرم اسیدهای چرب ،آنزیم ، آنتی اکسیدان پوست را تامین می کند و به جوان سازی بافت های آسیب دیده و جلوگیری از شلی زودرس کمک می کند.
مواد اولیه :
2ق غ وازلین
1ق غ عسل
1ق غ روغن زیتون
نحوه آمادگی :
وازلین را درظرفی ریخته و درحمام آب ذوب کنید وقتی ذوب شد با عسل ،روغن زیتون ترکیب کرده و اجازه دهید دردمای اتاق بماند تا جامد شود. به آرامی کرم را روی پیشانی بمالید بگذارید بدون پاک کردن جذب پوست شود ، این کار را هر شب تکرار کنید.
بوتاکس پیشانی با ترکیب پودر کاکائو ، روغن زیتون :
آنتی اکسیدان موجود در کاکائو پوست را مقابل رادیکال های آزاد محیط که از فاکتورهای پیری پوست محافظت می کند این ترکیب حاوی روغن زیتون و چربی های سالم هستندکه خطوط را ازبین می برند.
مواد اولیه :
2ق پودرکاکائو
2ق غ روغن زیتون
نحوه آمادگی :
کاکائو و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید تا خمیری بدست ایدا، جازه دهید ترکیب 20 دقیقه روی پیشانی بماند و سپس با آب سرد بشویید اینکار را هفته ای 2بار انجام دهید.

آریا بانو


بوتاکس طبیعی پیشانی با سیب سبز ، آلوورا ، انگور:
این ماسک ترمیم و مرطوب کننده ای ایده آل برای افرادی که می خواهند چین و چروک صورت و پیری سلولی زودرس را کاهش دهند است.این ماسک حاوی فیبر های طبیعی ،آمینواسید است که به جوان سازی پوست کمک می کند.
مواداولیه :
1/2سیب سبز
5حبه انگور
3ق آلورا
نحوه آمادگی:
همه ی مواد را داخل مخلوط کن بریزید تا حالت خمیری پیدا کند سپس ترکیب را روی پیشانی و نقاط دیگر چین وچروک بمالید پس از40دقیقه بشویید اینکار را 2یا 3 بار در هفته انجام دهید.
بوتاکس پیشانی با گلاب ، شیر و روغن کرچک :
این مرطوب کننده و لوسیون پوست راسفت و چین و چروک های ریز را کاهش میدهد.
مواداولیه :
2ق غ روغن کرچک
2 ق غ گلاب
3ق غ شیر
نحوه آمادگی:
همه ی مواد را داخل کاسه ی خوب ترکیب کنید تا یکنواخت شود سپس پنبه را آغشته به مواد کنید و روی پیشانی بمالید بعد از 15 دقیقه بشویید این کار را هر شب قبل ازخواب انجام دهید.
بخاطرداشته باشید این ترکیبات سریعا تاثیر نمیگذارد و باید در استفاده از آنها مداومت داشته باشید تا تغییرات را ببینید.
توجه : این مطلب از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد. از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .

http://www.banounews.ir/fa/News/403752/بهترین-ترکیبات-خانگی-و-طبیعی-برای-بوتاکس-پیشانی!
بستن   چاپ