آریا بانو
آثار شهریار روی «میز شعر» تلویزیون
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 13:37:46
آریا بانو - ایسنا / در آستانه روز شعر و ادبیات و سالروز درگذشت شهریار - شاعر نامدار ایرانی - برنامه «شب‌ ادبیات» از مجموعه «شب‌های هنر»، به بررسی آثار این شاعر می‌پردازد.
«شب ادبیات» از مجموعه «شب‌های هنر» شامل دو بخش است که با عناوین «میز شعر» و «میز روایت» هر هفته دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رود.
در بخش نخست این برنامه با عنوان «میز شعر» با اجرا و کارشناسی علیرضا بهرامی، این هفته شعر و شخصیت شهریار با حضور دکتر ناصر فیض بررسی خواهد شد.
27 شهریور ماه سالروز درگذشت شهریار شاعر ایرانی به نام روز شعر و ادبیات نامگذاری شده است.
«میز روایت» از مجموعه «شب ادبیات» نیز با اجرای محمدرضا شرفی خبوشان، دوشنبه این هفته به موضوع زیر و بم روایت با حضور دکتر حمیدرضا شعیری خواهد پرداخت.
فصل جدید «شب‌های هنر» از هفته گذشته در شبکه چهار سیما آغاز شده است و دوشنبه ـ 24 شهریور ماه ـ برای دومین بار «شب ادبیات» از این مجموعه روی آنتن می‌رود.
«شب ادبیات» کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده و سردبیری دکتر حامد صلاحی، دوشنبه شب‌ها حدود ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.
مجموعه برنامه‌های شب‌های هنر در دور جدید، سه شب در هفته و با افزایش مدت زمان پخش نسبت به سری پیش، از یکشنبه تا چهارشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/402439/آثار-شهریار-روی-«میز-شعر»-تلویزیون
بستن   چاپ