آریا بانو
تازه‌های نشر/ استخوان‌ها دروغ نمی‌گویند
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 13:36:44
آریا بانو - مهر / رمان پلیسی «استخوانها دروغ نمی‌گویند» نوشته ملیندا لی با ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.
رمان پلیسی «استخوانها دروغ نمی‌گویند» نوشته ملیندا لی به‌تازگی با ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.
این‌کتاب سومین عنوان مجموعه «مورگان دین» اثر ملیندا لی نویسنده پرفروش مجله وال‌استریت است که پیش از آن، ترجمه دو جلد اول و دومش با عناوین «بگو متاسفی»‌ و «آخرین وداع» با ترجمه همین‌مترجم توسط کتابسرای تندیس منتشر شده‌اند.
شخصیت اصلی این مجموعه مورگان دین است که در جلد دوم به‌عنوان یک وکیل شجاع همراه با همکارش کارآگاه لنس کروگر درگیر پرونده گم‌شدن مرموز یک زن می‌شود.
جلد سوم، با پیدا شدن شواهد شوکه‌کننده‌ای در نزدیکی خانه‌ وکیل مدافع مورگان دین و کارآگاه خصوصی لنس کروگر شروع می‌شود. وقتی پدر کارآگاه خصوصی لنس کروگر 23 سال پیش ناپدید شد، او فقط یک بچه بوده است. لنس از آن‌زمان زیر سنگینی بار ناپدید شدن او زندگی کرده است؛ تا زمانی‌که سرانجام ماشین پدرش از زیر دریاچه گری بیرون کشیده شد.
حالا و در مقطع آغازین جلد سوم، باید به همه این ماجراها پایان داده شود. فقط مشکل این است که یک اسکلت در آن پیدا شده و یک پرونده گمشدگی را به پرونده قتل تبدیل کرد. حالا لنس و مورگان دین باید با گذشته مرگباری روبرو شوند که از پس سال‌های زیادی سر برآورده است...
این‌کتاب با 432 صفحه و قیمت 76 هزار تومان منتشر شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/402436/تازه‌های-نشر--استخوان‌ها-دروغ-نمی‌گویند
بستن   چاپ