آریا بانو
بابایی کارنامی: مجلس باید ورود جدی به مساله آموزش در دوران کرونا داشته باشد
يکشنبه 16 شهريور 1399 - 09:44:32
آریا بانو - به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان تشکر می‌کنیم که باعث بالا رفتن جایگاه مجلس یازدهم شد. از همه نمایندگان خوزستان برای فراهم کردن مقدمات متشکر هستیم. براساس قانون اساسی و اصل سوم قانون آموزش و پرورش و تربیت بدنی باید برای همه دانش آموزان رایگان باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: اما در شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش نتوانسته زیرساخت‌های آموزش مجازی را برای همه دانش آموزان فراهم کند و مجلس شورای اسلامی باید به این موضوع ورود جدی‌تری داشته باشد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی براساس قانون اساسی باید برای تامین رفاه مردم تلاش شود. قیمت نهاده‌های کشاورزی و دامی به شدت افزایش یافته است و مردم به ویژه کشاورزان و دامداران در استان‌های شمالی به شدت رنج می‌برند. لازم است کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود جدی داشته باشد.
بابایی کارنامی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر در خصوص طرح‌ و لوایح اعاده شده از شورای نگهبان در بررسی مجدد آنها در صحن مخالفان و موافقان باید حق اظهارنظر داشته باشند.
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: حرف شما در خصوص بحث آموزش و پرورش و افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی صحیح است و کمیسیون آموزش و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی باید این دو موضوع را با جدیت دنبال کنند، اما براساس آیین‌نامه در طرح‌ها و لوایح اعاده شده از شورای نگهبان موافقان و مخالفان حق اظهارنظر ندارند و فقط نظر کمیسیون به رای گذاشته می‌شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/396205/بابایی-کارنامی--مجلس-باید-ورود-جدی-به-مساله-آموزش-در-دوران-کرونا-داشته-باشد
بستن   چاپ