آریا بانو
سبک لباس پوشیدن پارسا پیروزفر
جمعه 14 شهريور 1399 - 08:00:44
آریا بانو - در این مطلب به بررسی استایل و نحوه پوشش بازیگر خوش چهره و جذاب سینما و تلویزیون پارسا پیروزفر، خواهیم پرداخت.
وب‌سایت چی‌بپوشم: پارسا پیروزفر بازیگر خوش چهره و جذاب و حرفه‌ای سینما و تلویزیون در 22 شهریور 1351 چشم به جهان گشود. تحصیلات پارسا پیروزفر در زمینه نقاشی بوده است. در این مقاله به بررسی استایل و نحوه پوشش این بازیگر خواهیم پرداخت.
بیوگرافی
پارسا پیروزفر متولد 22 شهریور 1351 است. در طی سال‌های 1363 تا 1369 هنگامی که در مدرسه به تحصیل مشغول بود، همزمان به طراحی کامیک استریپ و طرح‌های گرافیکی پرداخت که هرگز آن‌ها را انتشار نداد. سال 1369 در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان فارغ‌التحصیل و در سال 1370 در دانشگاه هنر‌های زیبای تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد. وی همان زمان در دانشگاه‌های مختلف به روی صحنه رفت و سال 1372 در اولین نقش سینمایی‌اش، در نقش کوتاهی در فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد.

آریا بانو


در سال 1374 دوره بازیگری را در مؤسسه هنر‌های نمایشی استاد سمندریان پشت سر گذاشته و در سال 1380 نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. در طی سال‌های 1383 تا 1384 در مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین در سال 1386 در مؤسسه فیلم سازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت. او در سال 1382 برای بازی در فیلم «مهمان مامان» جایزه بازیگری هشتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد.
او از زمان دانش‌آموختگی از دبیرستان تا کنون در زمینه‌های مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمه‌سازی، ساختن بنر‌های تبلیغاتی، دوبله و همچنین شرکت در نمایشنامه‌های رادیویی تجربه کسب کرده است. پیروزفر همچنین در تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشته‌است. پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانه‌ای مصاحبه نکرده است. حتی در سریال در چشم باد که نقش اول و اصلی را داشت در مراسم تقدیر از عوامل سریال که از سوی صدا و سیما ایران تدارک دیده شده بود شرکت نکرد.

آریا بانو


فعالیت در خارج از ایران
پارسا پیروزفر در سال 1394 نمایش «ماتریوشکا» براساس 6 داستان کوتاه از آنتوان چخوف را در لس‌آنجلس آمریکا و شهر‌های تورنتو و مونترال کانادا به روی صحنه برد.

آریا بانو


تیپ پارسا پیروزفر
او را در پشت صحنه کمتر دیده ایم، ولی در همان موارد کم هم عادت به تیپ‌های رسمی ندارد (بر خلاف جلوی دوربین که اکثرا نقش‌های کلاسیک را بازی می‌کند و تیپ رسمی روی تن او مشاهده می‌شود) پولوشرت از مواردی است که بیشتر مواقع پشت دوربین بر تن دارد و برای فصول سرد هم بارانیش را به همراه تیشرت یا همان پولوشرت به‌تن می‌کند.
ساده پوش است و سعی می‌کند تیپ‌های ساده در عین حال شیک داشته باشد. جلوی دوربین یا در تئاترهایش که “ماتریوشکا” جدیدترین آن‌هاست و تا چندی قبل آن را اجرا می‌کرد تیپ رسمی از جمله کت و شلوار‌های سه تکه به همراه جلیقه را روی تنش به وفور دیده ایم. از آن‌جایی که هیکلش مناسب است این تیپ‌ها نیز شدیدا به او می‌آیند.

آریا بانو


عینکی نیست، ولی عینک‌های طبی و آفتابی هم روی صورت او به خوبی می‌نشینند. در اکسسوری‌های تیپ رسمیش بعضا استفاده از ساس بند را می‌بینیم که در مواقع نیاز آن را به کمربند ترجیح می‌دهد.

آریا بانو


فرم صورت پارسا پیروزفر به گونه ایست که اگر ریشش را کاملا بتراشد با اینکه شدیدا از سن او کاسته می‌شود، ولی برای صورتش مناسب است. اخیرا سعی در بلند کردن ریش دارد و این مدل نیز تناسب نسبی با صورت وی دارد. پیشانی بلند و رنگ چشمانش باعث شده اند که موی بلند و لخت نیز مناسب سر او باشد.

آریا بانو


برای این کارگردان و بازیگر موفق کشورمان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/394638/سبک-لباس-پوشیدن-پارسا-پیروزفر
بستن   چاپ