آریا بانو
برهانی: دود اختلافات استقلال به چشم تیم می‌رود
پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 14:32:18
آریا بانو - ورزش 3 / مهاجم سابق استقلال که روز گذشته صاحب فرزند شد، ابراز امیدواری کرد این تیم امروز بتواند با غلبه بر تراکتور به قهرمانی برسد.
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال در آستانه دیدار فینال جام حذفی از مدیران تیم درخواست کرد با درک شرایط حساس تیم، به دنبال آرام کردن اوضاع و شکل دادن تمرکز باشند تا تیم بتواند به نتیجه لازم برای خوشحالی هواداران دست یابد.
برهانی که روز گذشته تولد فرزندش را جشن گرفته بود در ابتدای صحبت هایش گفت: حس خوبی دارد و دست همه کسانی که تبریک گفتند درد نکند و از همه آنها ممنونم و امیدوارم خوشحال باشند.
وی با اشاره به آرزویش برای حضور پسرش در استقلال در آینده گفت: انشاالله پسرم هم فوتبالیست شود و دو برابر من در استقلال گل بزند. دو برابر فکر کنم باید 250 گل برای استقلال بزند و امیدوارم.
برهانی درباره دیدار امروز آبی‌پوشان در فینال جام حذفی نیز گفت: آرزوی موفقیت برای استقلال در فینال دارم و امیدوارم در بازی امروز مقابل تراکتور موفق باشند و قهرمان شوند. من دو قهرمانی در جام حذفی با استقلال دارم و سه فینال حذفی را تجربه کردم که البته در یکی از آنها دست مان برای رسیدن به جام کوتاه ماند.
پیشکسوت استقلال درباره شرایط این روزهای این باشگاه و اختلاف نظر شکل گرفته بین مدیران و کادرفنی گفت: امیدوارم این اختلافات هر چه زودتر شود. همه جا اختلاف نظر وجود دارد اما چه بهتر که اختلافات رسانه ای نشود که دود آن قطعا به چشم تیم خواهد رفت. با همه این ها امیدوارم در بازی امروز بازیکنان با تمرکز بالا بتوانند از این بازی سخت سربلند خارج شوند و فصل را با قهرمانی خاتمه دهند.

http://www.banounews.ir/fa/News/394263/برهانی--دود-اختلافات-استقلال-به-چشم-تیم-می‌رود
بستن   چاپ