آریا بانو
وضعیت نگران کننده استقلال با تدابیر مدیریتی
پنجشنبه 13 شهريور 1399 - 01:42:01
آریا بانو - ایلنا / بازیکنان تیم فوتبال استقلال شب بازی مقابل تراکتور تبریز با شرایط سختی به مشهد سفر کردند.
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای سفر به مشهد آماده شد که کاروان این تیم چند ساعت در فرودگاه مهرآباد معطل شدند.
قرار بود عصر امروز پرواز بازیکنان استقلال به سمت مشهد انجام شود که پرواز چارتر آنها با تاخیر 2 ساعته رو به رو شد و گلایه بازیکنان و کادرفنی را به دنبال داشت.
اینکه پرواز استقلال چارتر بوده و به گفته احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل آبی‌ها تنها تیمی لیگ برتری هستند که از این امکانات بهره می‌برند - در حالیکه تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور سازی به راحتی این پروازها را در اختیار دارند - اما مشکل ناهماهنگی به وجود آمده است. به غیر از مشکل هماهنگی اینکه کیفیت پرواز بازیکنان هم مورد تایید نبوده مسأله دیگری است که مورد توجه قرار گرفته است.
حال بازیکنان استقلال در کمتر از 24 ساعت مانده به فینال جام حذفی حساس مقابل تراکتور تبریز باید با خستگی به هتل اقامت خود رفته و همچنان با ناهماهنگی‌ها دست و پنجه نرم کند.
استقلالی‌ها در حالی اینگونه به مشهد پرواز کرده‌اند که حتی لحظه فرود هواپیما با اینکه نماینده باشگاه از روز گذشته به مشهد سفر کرده بود نتوانست شرایط خروج آبی پوشان از CIP را فراهم کند و آنها در میان استقبال پرشور طرفداران عبور کردند که آنها را در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار داد.
با وجود اینکه حدود 13 بازیکن و عضو باشگاه استقلال چند ماه پیش به کرونا مبتلا شده و خسارات جبران ناپذیری مخصوصا در نتیجه گیری برای این تیم به وجود آمده بود اکنون اگر حتی یکی از آنها در آستانه بازگشت تیم به مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مجددا به این ویروس مبتلا شوند تکلیف چیست؟

http://www.banounews.ir/fa/News/393974/وضعیت-نگران-کننده-استقلال-با-تدابیر-مدیریتی
بستن   چاپ