آریا بانو
شش نکته درباره ترابی؛ یک روزنه امید
سه شنبه 11 شهريور 1399 - 09:29:45
آریا بانو - آی اسپورت / یک/ به هیچ عنوان در زمان مدیریت انصاری فرد بندی در قرارداد ترابی کم یا اضافه نشده است. یک بند کم و زیاد شده که آن هم فعلا تاثیری در ماجرا نداشته. زمان کدام مدیر بماند. الان مسائل مهم دیگری وجود دارد.
دو/ درباره جدایی ترابی به اخبار و اطلاعات مهمی دست یافته‌ایم. ترابی طبق بند قراردادش به خاطر عدم دریافتی نود درصدی فسخ کرده.
سه/ ترابی اگر این نود درصد پرداخت می‌شد می‌بایست سی و پنج درصد از قرارداد جدید خود را به باشگاه پرداخت می‌کرد و از تیم جدا می شد اما اکنون ملزم با پرداخت آن درصد هم نیست.
چهار/ درباره ترابی یک نکته بسیار مهم وجود دارد که اگر تحقق نیابد امکان بازگشت او وجود دارد اما بعید است که این موضوع تحقق نیافته و امکان بازگشت او وجود داشته باشد.
پنج/ به یک دلیل خاص از طرح این موضوع کلیدی معذوریم چرا که مصلحت پرسپولیس در فاش نشدن آن است. این موضوع به نوعی دست خود ترابی هم نیست. برای ما حفظ ترابی مهمتر از انتشار یک خبر داغ است.
شش/ ترابی را فعلا باید جدا شده دانست. مگر اینکه موضوعی تحقق نیابد. درباره بندها و برخی اتفافات مهم دیگر هم به وقتش خواهیم نوشت. اتفاقات باور نکردنی رخ داده. فعلا باید به آن روزنه امید دل بست. ترابی اکنون گویا تمایل به ماندن دارد ولی....بند چهار را دوباره بخوانید.

http://www.banounews.ir/fa/News/392375/شش-نکته-درباره-ترابی؛-یک-روزنه-امید
بستن   چاپ