آریا بانو
پافشاری ازبک‌ها؛ جام ملت‌ها سر موعد
دوشنبه 10 شهريور 1399 - 11:09:54
آریا بانو - ورزش 3 / یکی از سایت های ورزشی عراق چند روز پیش خبر داده بود که جام ملت های جوانان آسیا در ازبک با تاخیر برگزار خواهد شد به این خاطر که کرونا شرایط را برای برگزار ی بازی ها سخت کرده است.
جام ملت های جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی قرار است مهر و آبان جاری با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار شود و چهار تیم برتر راهی جام جهانی شوند. از آنجایی که اعلام شد بازی های نوجوانان با 3 ماه تاخیر برگزار می شود خیلی از تیم ها منتظرند کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی های جوانان را هم با تاخیر چند ماهه برگزار کند تا تیم ها فرصت بیشتری برای آماده سازی خود در اختیار داشته باشند. اما ازبک ها که میزبان برگزاری بازی ها هستند اصرار بر انجام بازی ها در تاریخ از پیش تعیین شده دارند و به نظر هم می رسد در نهایت در ماه های مهر و آبان شاهد برگزاری بازی ها در تاشکند باشیم.
پیش تر بحرین میزبان بازی های نوجوانان اعلام کرده بود بازی ها به جای شهریور در ماه آذر برگزار می شود. خیلی از تیم ها از این تصمیم استقبال کردند به این خاطر که شهریور هوای بحرین گرم است اما در آذر شرایط آب و هوایی این کشور مطلوب می شود. اما ازبک ها اعلام کردند نمی توانند بازی ها را به ماه آذر یا دی موکول کنند چرا که در این ماه ها شرایط آب و هوایی کشور رو به سردی می رود و شرایط برای برگزاری بازی ها سخت می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز موضع جدیدی در این باره اتخاذ نکرده و به نظر می رسد با برگزاری بازی ها در همان وقت از پیش تعیین شده راضی است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در برنامه اعلام شده اولین دیدار را 23 مهر در برابر ازبکستان انجام می دهد. دو هم گروه دیگر ایران تیم های اندونزی و کامبوج هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/390883/پافشاری-ازبک‌ها؛-جام-ملت‌ها-سر-موعد
بستن   چاپ