آریا بانو
نشست 5 ساعته شریعتمداری با مدیران استانی
چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 17:46:36
وزارت رفاه
آریا بانو - شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشست 5 ساعته با معاونین حقوقی و امور استانها، روابط کار، توسعه و مدیریت منابع، امور تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال و مدیران کل استانها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد وضعیت اقدامات و عملکرد هر استان را از نظر میزان تحقق ماموریت ها و دستیابی به اهداف به طور ویژه بررسی کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در این نشست که در نوع خود بی سابقه بود محمد شریعتمداری، ماموریت های وزارتخانه تحت مدیریت خود را در استان ها به ویژه در حوزه های رفاهی،اشتغال،تعاون و شفافیت مورد ارزیابی قرار داد و بر اولویت های برنامه ای از جمله اتمام پروژه های نیمه تمام و طرح های نیمه کاره تاکید کرد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، همچنین به مدیران هر استان با توجه به وضعیت جغرافیایی، بودجه ای و جمعیتی آنها دستورات ویژه ای را برای تحقق اهداف وزارتخانه صادر کرد.
در این نشست، مدیران کل استانی به طرح چالش ها و مشکلات استان پرداختند و خواستار مساعدت و کمک ویژه برای رفع آن شدند که شریعتمداری به همراه معاونین خود ضمن پاسخگوئی تمامی موارد مطروحه برای رفع آنها قول مساعد داد.
در این نشست، مصطفی کاویانی، حسن نوری، پروانه نیک مرام و پروانه رضایی مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های قم، خراسان شمالی، کردستان و تهران در خصوص موضوعات مربوط به منابع انسانی و کارکنان ادارات استان ها به نمایندگی از دیگر استان ها نکاتی را مطرح کردند.
در خصوص موضوعات مربوط به اشتغال، کارآفرینی، اشتغال روستایی، وام های اشتغال، سهمیه ها و تخصیص اعتبار و ... کامران کلانی، سعید مازندرانی، شکراله شیرخانی، حسن عزیزی، احمد توصیفیان پور و قاسم رحیمی مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های اصفهان، گلستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و اردبیل به نمایندگی از سایر همکاران استانی ، گزارش خود را ارائه کردند .
در این نشست مجازی همچنین سید حفیظ اله فاضلی، رضا اسماعیلی، رضا گروسی و ارسلان غمگین، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های چهارمحال بختیاری، کرمان، قزوین و خوزستان به نمایندگی از سایر استان های کشور به بیان مسائل استان ها در حوزه تعاون پرداختند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.banounews.ir/fa/News/388498/نشست-5-ساعته-شریعتمداری-با-مدیران-استانی
بستن   چاپ