آریا بانو
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: تلاش می کنیم با همفکری و هم اندیشی با نمایندگان استان بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم
چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 16:45:21
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در دیدار و گفت وگو با فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:تلاش می کنیم با همفکری و هم اندیشی با نمایندگان استان بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، سنجری در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از بخش های مختلف از جمله تعاون،کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، اجتماعی ،بیمه بیکاری،تسهیلات کرونا و ... طی سخنانی اظهار کرد: شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه در استان خراسان رضوی دارای ظرفیت های فراوانی است که در تلاش هستیم تا از تمامی این ظرفیت و فرصت در جهت حل مشکلات و موانع پیش رو و خدمت به مردم استان استفاده کنیم.
وی در این دیدار به بیان مشکلات و چالش های پیش رو در حوزه اجتماعی،مشاغل خانگی و دیگر بخش ها با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخت و افزود: معتقدیم بهترین کار در شرایط حاضر پیگیری و حل مشکلات مردم است و با توجه به جنس اجتماعی بودن مطالبات و خواسته ها در تلاشیم با همفکری و هم اندیشی با نمایندگان استان بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/388422/مدیر-کل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--تلاش-می-کنیم-با-همفکری-و-هم-اندیشی-با-نمایندگان-استان-بهترین-خدمات-را-به-مردم-ارائه-دهیم
بستن   چاپ