آریا بانو
ایوان یکی از شهرستان های پیشرو در سازماندهی سمن های محیط زیستی است
پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 10:49:57
آریا بانو - همه پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند و محیط زیست نیز در این زمینه سخت گیری و حساسیت ویژه ای دارد.

"ابدالی" مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در نشست هم اندیشی با سمن های محیط زیستی، بخشداران و دهیاران که با حضور فرماندار در شهرستان ایوان برگزار شد اظهار داشت: امروز سمن های محیط زیستی به عنوان بازوان توانا می‌توانند در کنار اداره کل حفاظت محیط زیست برای حل مشکلات محیط زیستی و رسیدن به اهداف متعالی سازمان قدم های مؤثری بردارند. 
وی در ادامه از تولید روزانه 30 تن زباله خانگی و حدود 50 کیلوگرم پسماند پزشکی و وابسته در شهرستان ایوان خبر داد و اضافه کرد: پسماند های پزشکی و وابسته پس از جمع آوری توسط شرکت کیمیاگران زاگرس، بی خطر سازی شده و در نهایت به سایتهای دفن زباله منتقل می شوند.
فرماندار ایوان نیز در این نشست با بیان این‌که رویکرد اجرایی مدیریت شهری در این شهرستان، حفاظت و افزایش ظرفیت‌های محیط زیستی است، گفت: حمایت‌های مستمر از سوی مسئولان ارشد استان و شهرستان، مهمترین مطالبه مردم ایوان برای حفاظت و حراست از محیط زیست است.
"امیدعلی سبزی"افزود: همه پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان باید پیوست محیط زیستی داشته باشند و محیط زیست نیز در این زمینه سخت گیری و حساسیت ویژه ای دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/383391/ایوان-یکی-از-شهرستان-های-پیشرو-در-سازماندهی-سمن-های-محیط-زیستی-است
بستن   چاپ