آریا بانو
انتقاد تند کاوانی از رفتار سران پاری‌سن‌ ژرمن
دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:37:51
آریا بانو - ورزش 3 / ادینسون کاوانی پس از هفت سال از پی اس جی جدا شد و این جدایی چندان هم مسالمت آمیز نبود.
ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پی اس جی پس از نیمه تمام ماندن لوشامپیونا و قهرمانی پی اس جی حاضر به تمدید قرارداد نشد و تیمش را در ادامه لیگ قهرمانان همراهی نکرد.
کاوانی که بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است، راهی کشورش شد و از اول جولای بازیکن آزاد است. او که هفت سال بسیار خوب را در پی اس جی پشت سر گذاشت، به دلیل دلخوری از سران باشگاه تصمیم گرفت پاریسی ها را در ادامه لیگ قهرمانان همراهی نکند.
تصاویر اندکی از کاوانی در جشن 50 سالگی پی اس جی در رسانه های باشگاه منتشر شد تا مشخص شود سران باشگاه نیز از دست او ناراضی هستند. 
کاوانی که به زودی راهی پرتغال خواهد شد تا به بنفیکا ملحق شود، در مصاحبه با رسانه های اروگوئه ای و در واکنش به رفتاری که در جشن 50 سالگی باشگاه با او صورت گرفت گفت:« دوران خیلی شیرینی را در پی اس جی داشتم و هفت سال باورنکردنی را پشت سر گذاشتم. طبیعی است که از رفتار اخیر باشگاه ناراحت باشم و اینجاست که متوجه می شوید چه کسانی باشگاه را اداره می کنند. این هم بخشی از زندگی است و هرچند بهت زده ام ولی چنین چیزی قبلا هم رخ داده است.»
کاوانی در مورد پیشنهاد بنفیکا گفت:« اگر این انتقال صورت بگیرد باعث خوشحالی من خواهد بود ولی چیزی قطعی نیست و پیشنهادات دیگری هم دارم.»

http://www.banounews.ir/fa/News/381517/انتقاد-تند-کاوانی-از-رفتار-سران-پاری‌سن‌-ژرمن
بستن   چاپ