آریا بانو
استقلال از همه نظر برتر از پرسپولیس است!
يکشنبه 26 مرداد 1399 - 00:52:19
آریا بانو - فارس / پیشکسوت فوتبال استقلال گفت:با توجه به بازی مهم جام حذفی مقابل پرسپولیس، بازیکنان استقلال در دیدار با پیکان بیشتر به فکر این بودند که مصدوم نشوند.
علیرضا اکبرپور در خصوص توقف استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: نوع و روش فوتبال استقلال در این مسابقه کاملاً طبیعی بود چون این تیم هفته آینده باید به مصاف پرسپولیس برود. بازیکنان استقلال در این مسابقه بیشتر به فکر ساق پای خود بودند تا خدای ناکرده مصدوم نشوند.
وی افزود: پیکان برای بقا می‌جنگید و استقلال برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی، اما متأسفانه نتیجه لازم کسب نشد. طبیعی بود که یکسری از بازیکنان به فکر بازی مهم جام حذفی مقابل پرسپولیس باشند چون جام حذف برای استقلال مهم‌تر از لیگ است.
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه ممکن است هفته آخر با برد تراکتور و عدم نتیجه‌گیری استقلال باعث از دست رفتن سهمیه آسیایی شود، گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. آیا کسی فکر می‌کرد بایرن مونیخ 8 گل به بارسلونا بزند؟ شاید بشود باخت بارسلونا را پیش‌بینی کرد اما نمی‌توان گفت که این تیم 8 گل دریافت می‌کند. 
وی خاطرنشان کرد: جذابیت فوتبال به این مسائل است. هفته آخر برای استقلال مهم خواهد بود و ما امیدواریم تیم سهمیه آسیایی بگیرد و طبیعتاً بازی این هفته مقابل شاهین بسیار اهمیت دارد و استقلال باید از آن مسابقه هم نتیجه بگیرد و با خیال راحت پا به دربی بگذارد. 
اکبرپور در خصوص اینکه آیا استقلال توان شکست پرسپولیس را دارد یا خیر، گفت: استقلال از نظر فنی خیلی سرتر است و نمی‌خواهم بگویم این موضوع ورود کنم که پرسپولیس چگونه قهرمان شده است. اگر استقلال وارد بازی حاشیه‌ای حریف نشود و در جو آنها قرار نگیرد راحت می‌تواند در آن مسابقه برنده شود.
وی تصریح کرد: در این هفته‌ها استقلال بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و اگر شما دربی برگشت دو تیم را تماشا کرده باشید حتماً روی صحبت من صحه می‌گذارید که استقلال باید از آن مسابقه پیروز از زمین خارج می‌شد. به همین دلیل است که می‌گویم استقلال می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/379913/استقلال-از-همه-نظر-برتر-از-پرسپولیس-است!
بستن   چاپ