آریا بانو
واکنش مربی پیکان به تساوی با استقلال
يکشنبه 26 مرداد 1399 - 00:20:12
آریا بانو - ایسنا / مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش با وجود فشاری که تحمل می‌کند از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.
بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر گفت: ما شرایط سختی داریم و برای بقا می جنگیم. استقلال می‌خواست کسب سهیمه را با پیروزی مقابل ما قطعی کند. تیم ما بعد از چندین هفته گل خورد. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم چون نتوانستیم موقعیت سازی کنیم. نباید فراموش کنیم که حریف ما تیم بسیار خوبی است. تیم ما پشتوانه مردمی ندارد و امیدوارم این مساله را به دست آوریم. امیدوارم در بازی بعد مقابل سپاهان نتیجه لازم را به دست آوریم و در لیگ برتر بمانیم.
او ادامه داد: من از روزی که در خدمت آقای ویسی بودم، فاصله تیم در جدول بسیار زیاد بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و در حال حاضر کار به هفته آخر کشیده شده است. تا زمانی که ما نتوانیم موفق شویم، شرایط برای ما راضی کننده نخواهد بود. فشار در بازی ها زیاد است و امیدوارم به فوتبال ما ضربه ای نخورد.
مکوندی درباره اینکه گفته شده بود سعید واسعی از اول بازی به میدان برود، خاطرنشان کرد: من نمی دانم چه کسی این را اعلام کرده است. ما تمام بازیکنان خود را زیرنظر داشتیم و تشخیص آقای ویسی این بود که این بازیکن آمادگی 100 درصد را ندارد و این بازیکن را در اواسط بازی به میدان فرستادند.
او درباره گل نخوردن پیکان گفت: یکی از مشکلات تیم، گل خوردن بود و سعی داشتیم تعادلی میان گل خوردن و گل زدن تیم ایجاد کنیم. هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

http://www.banounews.ir/fa/News/379894/واکنش-مربی-پیکان-به-تساوی-با-استقلال
بستن   چاپ