آریا بانو
رسول پناه یک دندانپزشک است
شنبه 25 مرداد 1399 - 16:37:57
آریا بانو - آخرین خبر / آیا سرپرست باشگاه پرسپولیس هیچ ارتباطی با دنیای دندانپزشکی ندارد؟
به گزارش فوتبالی، روزی که مهدی رسول‌پناه وارد باشگاه پرسپولیس شد، برخی رسانه‌ها اعلام کردند او به خاطر آنکه دنداپزشک شخصی وزیر ورزش بوده، مجوز حضور در تیم مدیریتی پرسپولیس را پیدا کرده است. البته احتمالا دکتر رسول پناه از دندانپزشکهای خوب بوده که وزیر ورزش به او مراجعه کرده و مطمئنا از دوستان نزدیک وزیر هم هست. اما مشکل اینجاست که رسول‌پناه، اما دیروز و در برنامه ورزش و مردم این مساله را تکذیب و اعلام کرد اصلا دندانپزشک نیست و مطب ندارد و کارشناس رسمی دادگستری است!
سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که به نظر می‌رسد اصل ماجرا چیز دیگری باشد. سایت دندانه که اخبار مربوط به حوزه دندانپزشکی را پوشش می‌دهد، دی ماه سال گذشته در گزارشی، حضور رسول‌پناه در هیات مدیره پرسپولیس را پوشش داد و نوشت دکتر مهدی رسول‌پناه دندان‌پزشک و دانش‌آموخته دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی است. اینکه چرا رسول پناه در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم، دندانپزشک بودنش را تکذیب کرده احتمالا به این دلیل بوده که حدس زده پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم بحث اینکه رسول پناه دندانپزشک وزیر بوده است را می خواهد ادامه دهد!
اگر چه رسول‌پناه مدعی شده که هیچ مطبی ندارد اما در برخی سایتهای نوبت دهی دندانپزشکی، اسم دکتر مهدی رسول‌پناه به عنوان دندانپزشک ثبت شده و امکان ویزیت شدن توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس وجود دارد هر چند که نکته عجیب، شماره متفاوت نظام پزشکی او در این سایتهاست. ضمن اینکه بسیاری از پزشکان و مهندسان کارشناسان رسمی دادگستری برای پرونده‌هایی هستند که باید نظرات پزشکان و مهندسان در پرونده های مربوطه برای رای دادن قضات گرفته شود. آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، سالی یک بار برگزار می شود که ثبت آن از نیمه اول مهرماه ثبت نامش آغاز و آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در نیمه اول دی هر سال برگزار می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/379534/رسول-پناه-یک-دندانپزشک-است
بستن   چاپ