آریا بانو
امیدواری جوکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آزاد آمریکا
شنبه 25 مرداد 1399 - 13:33:45
آریا بانو - فارس / مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرد برای بازگشت به کورت آماده بوده و خود را با شرایط موجود وفق داده است.
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان امروز شنبه برای حضور در تورنمنت آزاد آمریکا وارد نیویورک خواهد شد.
وی درباره حضور در مسابقات آزاد آمریکا و سینسیناتی اظهار داشت: خوشحالم که اعلام کردم در این 2 تورنمنت‌ شرکت می‌کنم. با توجه به چالش‌ها و موانعی که وجود داشت تصمیم راحتی نبود اما حضور دوباره در مسابقات مرا هیجان‌زده می‌کند.
مرد شماره یک جهان خاطرنشان کرد: در طول دوران بازیگری‌ام مسابقات خوبی را در آمریکا و استادیوم ملی کینگ بیلی جین داشتم. البته می‌دانم با توجه به این بحران که در جهان وجود دارد، پروتکل‌ها و اقدامات ایمنی برای حفاظت از بازیکنان و مردم نیویورک متفاوت خواهد بود.
دارنده 17 عنوان قهرمانی گرنداسلم ادامه داد: با این وجود من با تیمم سخت تمرین کردم و آمادگی بدنی من خوب است بنابراین آماده هستم تا خودم را با شرایط جدید به روز کنم.
جوکوویچ با اشاره به اینکه آماده بازگشت به کورت است، عنوان کرد: من همه چیز را چک کرده‌ام و با اطمینان از ریکاوری کامل آماده بازگشت به کورت هستم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم.
مرد شماره یک تنیس جهان ادامه داد: من از همه کسانی که تلاش کردند این 2 رویداد برگزار شود تا تنیسورها با مسابقه برگردند تشکر می‌کنم. متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که هر کسی این اجازه را پیدا نمی‌کند تا سفر کرده و در چنین مسابقاتی که ریسک بالایی دارد شرکت کند. امیدوارم شرایط به زودی تغییر کند و همه ما آنطور که دوست داریم کارها را انجام دهیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/379346/امیدواری-جوکوویچ-برای-کسب-عنوان-قهرمانی-در-مسابقات-آزاد-آمریکا
بستن   چاپ